Ga naar inhoud


kan niet casten met google chrome with google tv.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

deze week heb ik een chromecast with google tv gekocht.

beetje miniem in apps, maar dat zal hoop ik verbeteren.

Maar hetgeen ik niet kan is van mijn iphone te koppellen aan die chromecast, kan niet chromecasten naar de chromecast with google tv.

Op instructie review en andere filmpjes zie ik dat het wel gaat.

Wat doe ik verkeerd?

Of is iphone nog niet supported op dit toestel?

bedankt op voorhand voor tips.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo doe ik het.

in google, staat uitgelegd, hoe je een google home mini reset, maar het lukt ook niet.

er is een nieuwe modem, en het opnieuw koppelen gaat niet.

zo staat in gioogle:

Zet de microfoon uit aan de zijkant van je apparaat. De ledlampjes worden oranje. Houd het midden van de Nest Mini ingedrukt (bovenaan waar de lampjes zijn). Na 5 seconden begint je apparaat met het proces om het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Houd het nog ongeveer 10 seconden ingedrukt totdat een geluid bevestigt dat het apparaat wordt gereset.

Opmerking: De Google Nest Mini (2e generatie) heeft een schroefgleuf voor muurbevestiging aan de achterzijde. Als je apparaat geen schroefgleuf voor muurbevestiging heeft, is het een Google Home Mini (1e generatie).

Je kunt de Google Nest Mini niet met je stem of de Google Home-app  terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...