Jump to content

kan niet casten met google chrome with google tv.

sattv4iedereen
 Share
Followers 1

Recommended Posts

Hi,

deze week heb ik een chromecast with google tv gekocht.

beetje miniem in apps, maar dat zal hoop ik verbeteren.

Maar hetgeen ik niet kan is van mijn iphone te koppellen aan die chromecast, kan niet chromecasten naar de chromecast with google tv.

Op instructie review en andere filmpjes zie ik dat het wel gaat.

Wat doe ik verkeerd?

Of is iphone nog niet supported op dit toestel?

bedankt op voorhand voor tips.

Ontvangst 19,2° met zero 4K met abbo vakantie tv CD,TNT,HD+,tvv antenne,tivusat,nc+ en telenet tv abonnement met vu solo se V2..Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

word toch al lang nietmeer ondersteund , of heb ik het mis ?

Dreambox DM8000 ,Gigablue QUAD HD
op een samsung ue55c9090 LED 3D
DM7000
UFS910si( sold )
UFS910sw

Zo doe ik het.

in google, staat uitgelegd, hoe je een google home mini reset, maar het lukt ook niet.

er is een nieuwe modem, en het opnieuw koppelen gaat niet.

zo staat in gioogle:

Zet de microfoon uit aan de zijkant van je apparaat. De ledlampjes worden oranje. Houd het midden van de Nest Mini ingedrukt (bovenaan waar de lampjes zijn). Na 5 seconden begint je apparaat met het proces om het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Houd het nog ongeveer 10 seconden ingedrukt totdat een geluid bevestigt dat het apparaat wordt gereset.

Opmerking: De Google Nest Mini (2e generatie) heeft een schroefgleuf voor muurbevestiging aan de achterzijde. Als je apparaat geen schroefgleuf voor muurbevestiging heeft, is het een Google Home Mini (1e generatie).

Je kunt de Google Nest Mini niet met je stem of de Google Home-app  terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Ontvangst 19,2° met zero 4K met abbo vakantie tv CD,TNT,HD+,tvv antenne,tivusat,nc+ en telenet tv abonnement met vu solo se V2..Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• V.I.P.

Wat is het nu? Een chromecast of een Nest mini?

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough... -- Albert Einstein