Ga naar inhoud


uitbreiding met Joyne abo...


joker55
Ga naar oplossing Opgelost door Jürgen,

Aanbevolen berichten

Nee, dat is hét nadeel van CI gebruik.... Ik heb ook een 'snij' programma waar ik de reclames mee verwijder. Het resultaat gaat dan naar de HDD of NAS....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 11-4-2021 om 16:38, Mimisiku zei:

Je moet echter wel 100% aan alle 'eisen' voldoen...

 

1. Minimaal 2 beschikbare tuners

2. Een werkende opslagmogelijkheid

3. CI+ module 

 

Oke, ben even aan het testen geslagen.  Ik heb 2 programma's opgenomen ( VTM2 en VTM3 ). Deze waren inderdaad gecodeerd op de HDD.

Ik heb de box uitgezet in standby om 01.15 uur, (rechterboven knop op de AB) en na 10 seconden begon inderdaad het rode lampje te knipperen, alsof er een opnam bezig was ( maar niets in de timer)  Ik meende GELUKT, maar de volgende dag bleek dat ik te vroeg gejuigd had....het rode lampje knipperde nog steeds, terwijl die 2 programma's maar 30 minuten waren.

Bij het aanzetten van de box, bleek er eigenlijk weinig gebeurd te zijn, beide programma's waren nog gecodeerd, en niet te bekijken.

 

Toch omdat de JOYNE moduul niet CI+ , maar CI is?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat we ons daar binnenkort geen zorgen meer hoeven te maken....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik ben bang dat we ons daar binnenkort geen zorgen meer hoeven te maken...

 

??????  Wat bedoel je hiermee.????

 

EDIT:   nadat ik in het JOYNE sectie gekeken heb, zie ik wat je bedoelt..........da's balen!

Heb net 2 weken geleden een moduul aangeschaft ( € 69,00 ) , en jaarabonnement afgesloten van € 100,00

Kan dat zo doorspoelen ??

 

 

Ik heb, denk ik, een ander probleem, maar dat lijkt me in een ander topic beter (JOYNE)

Als ik bijv VTM3 kies, kan ik 10 sec kijken, dan bevriest het beeld. Even gauw naar een andere, en terug, en gkan ik weer kijken.

Soms gaat het dan de hele avond goed, soms bevriest het beeld weer na 10-15 sec.....weer even heen en weer swchakelen, en dan gaat het helemaal goed.

 

Met dat decoderen gaat het fout natuurlijk, aangezien het beeld dan even bevriest.

aangepast door joker55
mededeling einde Joyne

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne hoopt (net als ik) op een doorstart.. De curator heeft contact met een geïnteresseerde partij. Dat is de reden waarom er nog beeld is.. Zo'n doorstart moet echter binnen zeer korte tijd gerealiseerd worden. Eutelsat (als initiator van het faillisement) eist zo snel mogelijk een betaling/regeling... Zou me zo 1..2..3.. geen interessent kunnen bedenken die een NL provider zou willen overnemen.. Een buitenlandse partij zou daar weinig mee kunnen aanvangen.... Ik vrees dan ook dat de boel binnenkort op zwart gaat... En ja, dan zijn de kosten die de consument gemaakt heeft voor niets geweest...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...