Ga naar inhoud


octagon sf8008 dezelfde zenders op hellassat ??


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten


transponder eruit gegooit met dreamset en opgeslagen naar de ontvanger, opnieuw laten zoeken (geen blindscan) en nog steeds hetzelfde fucking probleem, hij geeft FEN TV aan nog steeds en het beeld van maritime en kijk eens naar de transponder het is idd de transponder van maritime en niet van FEN TV, ik snap er de ballen nog van, het is tot nu toe nog niks anders als problemen en eigenaardigheden

 

'' fen folkt tv'' en ''folklor tv'' en ''fen tv'' en ''balkanika'' en ''planeta folk''  allemaal het beeld van maritime

20210309_194832.jpg

Naamloos.png

aangepast door gerrithoogeveen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de transponder 12213V 30000 7/8 scan dan vind ik 21 gecodeerde kanalen zonder Maritime. Kan bij jou niet anders zijn. Je hebt er trouwens niks aan want zijn allemaal gecodeerd

Op  10890 V 3200 7/8 wordt alleen Maritime gevonden.

Voeg even de laatste sat.xlm toe van afgelopen zondag.en die gebruiken dan weet je zeker dat de sat.xlm goed is

1_0_1_F_4_1_1860000_0_0_0_20210309205723.jpg

screenshot_20210309204940.jpg

screenshot_20210309205059.jpg

screenshot_20210309205541.jpg

tuxbox-xml-master.zip

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat mis zodra ik de zender van maritime in het boeket zet, dan veranderen de 5 kanalen

zap.gif

Fen Folk TV

Folklor TV

Fan TV

Balkanika

Planeta Folk

 

ineens in maritime, raar maar het is gewoon zo, en daar kan niemand denk ik iets aan doen, dat is gewoon fout in de ontvanger.

 

ik moest eerst de zender van maritime eruit halen en dan uitlezen naar de pc , dan handmatig opnieuw scannen op de transponder van FEN FOLK TV en de andere 4 zenders die daarop zitten, dan weer uitlezen met de pc en dan de zenders vanuit last scanned in het boeket zetten, maar o wee als ik maritime erin zet dan gaat het direct fout

aangepast door gerrithoogeveen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zet je die kanalen er in.

Volgorde is met dreamset lijst downloaden vanaf ontvanger. Zenders vanaf lastscan naar boeket overzetten Opslaan als. Daarna opgeslagen bestand nogmaals open met dreamset en dan weer naar ontvanger sturen. Gegarandeerd dat het dan werkt mits gebruik maken van de juiste sat.xlm

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Plepkeshenkie zei:

Hoe zet je die kanalen er in.

Volgorde is met dreamset lijst downloaden vanaf ontvanger. Zenders vanaf lastscan naar boeket overzetten Opslaan als. Daarna opgeslagen bestand nogmaals open met dreamset en dan weer naar ontvanger sturen. Gegarandeerd dat het dan werkt mits gebruik maken van de juiste sat.xlm

ja en als maritime erin zit gaat die andere 5 zenders daar ook op, heel raar, je zou het eens in het echt moeten zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

In jou bijlage staat maritime op 1 in het overzicht en dan genoemde zenders. Dat betekend dat je 2 frequenties aan het scannen bent.

Gebruik nu eens de laatst gestuurde sat.xlm en scan dan eens de hele sat.

De kanalen die je toe wil voegen zijn inderdaad wel ongecodeerd

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en laat ik hem nu weer scannen dan veranderen die 5 zenders weer in maritime, terwijl ik maritime niet eens in het boeket heb gezet, leuk he?

1 minuut geleden, Plepkeshenkie zei:

In jou bijlage staat maritime op 1 in het overzicht en dan genoemde zenders. Dat betekend dat je 2 frequenties aan het scannen bent.

Gebruik nu eens de laatst gestuurde sat.xlm en scan dan eens de hele sat.

De kanalen die je toe wil voegen zijn inderdaad wel ongecodeerd

heb ik al geprobeerd en maakt niks uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom laadt je geen lijst in en wis dan alles wat je er uit wil hebben. Is toch veel makkelijker

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Plepkeshenkie zei:

Waarom laadt je geen lijst in en wis dan alles wat je er uit wil hebben. Is toch veel makkelijker

omdat ik graag een lijst wil hebben met elke sateliet in een boeket en zenders die ik kan ontvangen op deze schotel, ik dacht van '' gewoon blind scannen op fta en klaar'maar het is natuurlijk geen rebox waarbij het allemaal vanzelfsprekend is, dit ding laadt gigantisch veel troep naar binnen en veel gecodeerde zenders die pakt hij gewoon mee terwijl ik op FTA zoek, lijkt me niet echt normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Phoenixx zei:

En .. Gerrit, ervaring doet natuurlijk ook wat, niet opgeven en veel lezen en vooral geduld leren hebben als het niet lukt ..

Gerrit zoals Phoenix ook al zegt veel  geduld hebben en veel lezen helpt ook. Ik heb deze ontvanger al 2 jaar en leer ook elke dag nog weer.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Plepkeshenkie zei:

Gerrit zoals Phoenix ook al zegt veel  geduld hebben en veel lezen helpt ook. Ik heb deze ontvanger al 2 jaar en leer ook elke dag nog weer.

dat was niet mijn insteek met de aanschaf van deze ontvanger, het is gewoon een moeilijk ding, waarom gewoon geen lege ontvanger die dan met een blindscan zelf de transponders vind en die geen gecodeerde rommel doorlaat en dat ook gewoon de multistreamkanalen werken, die multistream heb ik nu voor elkaar met die lijst die je mij had gestuurd, maar hoe ik het handmatig in moet vullen en waar dat valt te lezen is mij een compleet raadsel, en als ik wil lezen dan ga ik wel naar de bibliotheek en de emu-cam werkt ook nog steeds niet, alles gevolgd zoals het moet maar niks noppes nada van niets. Dit apparaat levert mij gewoon stress op waardoor mijn tinnitus (oorsuizen) ook aardig begint op te spelen, vooral met dat vele lezen.

1.PNG

2.PNG

aangepast door gerrithoogeveen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...