Ga naar inhoud


Linux Mint werkbalk tabblad zichtbaar naast pictogram


Spotvogel

Aanbevolen berichten


Klopt, maar, die had ik tot gisteren ook al. Nu bij de 2e harde schijf met dat er op dus NIET die kleine problemen.

Los van dat ene advies over iets weghalen dat ik dit keer maar niet gedaan had zou het ook wel 's kunnen zijn omdat ik nu METEEN braaf na de installatie alle updates binnen gehaald heb, en toen pas verder gegaan ben met aan passen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik had het al op verschillende laptops geprobeerd, met verschillende browsers. Ik loop net naar m'n linux laptop, daar werkt het ook niet met de browser die ik normaal gebruik, maar, DAAR zit ook nog Firefox op, en, dat werkt wel meteen.... 🙂

Zal het later 's testen..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

DCC hoef je niet te gebruiken onder linux kun je zo in de box met editor en harddisk

Overigens ligt dat DCC.EXE niet wil aan de standaard strikt ingestelde firewall in Opensuse, die kun je aanpassen maar ik gebruikte DCC nooit onder linux

p.s. je kan een NFS mount naar je receiver (root passwd) maken en dan is ftp niet nodig

of je gebruikt de verkenner waar je ook een pad kan laten zien en dan met ftp:\\ipreceiver ga je der ook zo in

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien maakte ik een host bestand via yast met enkel mijn apparaten in het netwerk die ik wilde zien dan staan ze ook in je verkenner onder de netwerk omgeving. Allemaal kleine dingetjes dus maar heel handig. en VLC voor linux installeren dan kun je ook je box live streamen ipv Dreamlan.

aangepast door Tonskidutch

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...