Ga naar inhoud


Vastlopen, klaar, niks meer mogelijk.


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Lastig ,2 verschillende ontvangers ,zelfde probleem , ik had problemen met pli 7 en 7.2 , op een stick had ik nog pli 4 dat erop gezet en daarna geen problemen /vastlopers  meer , wat ik ook gedaan heb ,mijn ontvangers werden vrij warm ,links  achterkant , daar zit ook de voeding ,naast de voeding zitten de elcos met het rode led probleem ,ik heb gewoon de kap eraf gehaald ,de toestellen worden niet meer warm ,en waar ze eerst slecht reageerden op afstand bediening is dat nu een stuk verbetert  (ik heb 4 duos met harde schijf in gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De SOLO2 en de DUO2 kent geen overmatige probleem met betrekking tot koeling, behalve als die op een ander kacheltje staat, zoals een AVR.

De ondersteuning van OpenPli zal best op orde zijn qua imageversie maar testen met VIX of VTI is een advies om te kijken of het een plugin probleem of bug van de firmware zelf is.

Die toestellen ken ik beide heel erg goed en die hebben nooit voor problemen gezorgd met VTI erop, op die afstandbediening van de DUO2 na.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2021 om 09:03, klif zei:

Lastig ,2 verschillende ontvangers ,zelfde probleem , ik had problemen met pli 7 en 7.2 , op een stick had ik nog pli 4 dat erop gezet en daarna geen problemen /vastlopers  meer , wat ik ook gedaan heb ,mijn ontvangers werden vrij warm ,links  achterkant , daar zit ook de voeding ,naast de voeding zitten de elcos met het rode led probleem ,ik heb gewoon de kap eraf gehaald ,de toestellen worden niet meer warm ,en waar ze eerst slecht reageerden op afstand bediening is dat nu een stuk verbetert  (ik heb 4 duos met harde schijf in gebruik)

Kap er af, wie weet, maar het staat zo,,,,,,,, bloot hé.

Destijds met Pli 4 hetzelfde.

 

Er is inderdaad wel warmteontwikkeling dat klopt. Weet niet meer uit het hoofd maar idd een elco is er reeds veranderd.

Misschien ook eens kijken om een zeer geluidsarm ( vrij ) ventilatortje te plaatsen voor een betere luchtstroom.

Gisteren was het weer van dan, zomaar out of the blue.

Eén jaar gratis aan het kijken was op dat moment aan datzelfde programma het opnemen ( beetje in uitgesteld relais kijken dus ), en lap vast. Gevolg enige oplossing is naar de main switch grijpen, uitzetten terug aan, wachten, opnamen verder kijken ( ondertussen is er wel vanzelf een nieuwe opname gestart ) tot het einde van de opname tot het moment van de hold, en dan verder kijken naar het laatste stukje van het programma via de nieuwe opname.

Het is K*T hoor.

Dus echt zonder aantoonbare reden BANG.

De andere VU ( Solo ² ) Vertoond na controle helemaal geen probleem te hebben gehad.

En die was op dat moment ook een ( meerdere zelfs ) opname aan het maken.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, mebo870 zei:

Veel veronderstellingen en uitleg, maar niks geprobeerd.

Dit heeft één gemeenschappelijke oorzaak, doe toch eens wat testen overdag, je kijkt toch geen 24h tv.

Wie zegt er dat ik nog niets probeerde? VTI geprobeerd op 1 van de apparaten the flashen, gaat niet, loopt gewoon door naar de aanwezige OpenPli.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...