Ga naar inhoud


Loont het nog, is het nog de moeite?


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Investeren in nieuwe ontvangers ( bedoeling opnames te kunnen maken die dan ook bewerkt en bewaard kunnen worden) , investeren in ook nieuwe schotel op camper.

Als men de geruchten ( al dan niet de waarheid ) mag of moet geloven, heeft het allemaal niet veel zin meer.

 

Een open vraag voor mij hopelijk komt er hier een antwoord waarmee men echt iets verder komt.

Alvast bedankt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zonder snel internet is satelliet in het buitengebied nog altijd het alternatief.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Hangt ervan af wat je wilt zien.

Waarbij ik geen camper heb en op vakantie geen behoefte heb aan TV.

De zenders die in het basic+ packet ziiten en die ik anders ook kijk. Dus de Belgische nationale en enkele commerciële. En verder de docu-zenders als daar zijn nat geographics en zo meer. Op vakantie is bij ons een beetje anders dan dan bij de werkende man / vrouw. Wij zijn beiden gestopt met werken, en met vakantie zou bij ons zijn vertrekken uit zuid Portugal (waar we wonen) om familie en vrienden in België te bezoeken en daarboven zaken kijken waar we vroeger tijdens onze loopbaan geen tijd voor hadden. Dus Tv ja, want in de zomer in België wil ook zeggen rain is possible. LOL.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Zonder snel internet is satelliet in het buitengebied nog altijd het alternatief.

Dus de investering ook?

Ik weet en besef wel dat het moeilijk is om te zeggen dat dat ja, dan wel neen is omdat je niet in andermans geldbeugel kan kijken.

Maar het gaat er me niet om dat het de investering geldelijk te rechtvaardigen valt, wel of het voor wat verwacht wordt aan hoelang dat nog gaat werken de moeite loont.

Soms is namelijk 1 Euro teveel voor wat het is, en 1000 Euro kan een koopje zijn.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de meeste landen is satelliert het grootst.

Met name in Duitsland,het verenigd koninkrijk en Frankrijk is het heel groot.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Satneef zei:

In de meeste landen is satelliet het grootst.

Met name in Duitsland,het verenigd koninkrijk en Frankrijk is het heel groot.

Dus toch de investering doen. Al is het natuurlijk net voor de zenders van ons land van herkomst die het belangrijkste zijn.

Maar ok, we gaan er dan toch nog maar voor gaan.

Al was het dan ook dat we hier af en toe nog wat vragen kunnen komen stellen. LOL

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satelliet-TV is beslist nog veel leuker dan kabel-TV bijv. vanwege de vele FTA-zenders die je hebt, dus om die reden zeker nog wel aan te bevelen. Het zijn de donkere wolken rondom Canal Digitaal en wat in de toekomst de beste manier is om Nederlandse zenders te ontvangen die bezinning vragen. Ga dus geen vergelijkingen met de kabel lopen doen, satelliet is niet goedkoper (was het in het verleden wel) en technisch niet superieur aan de kabel (was het in het verleden wel). Maar voor buitenlandse zenders kan niets tegen satelliet op, gratis en voor niets. Het draagt dan ook bij aan een betere TV-ervaring.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...