Ga naar inhoud


Kan mijn qnap schijven niet meer aan via windows verkenner


alias haha

Aanbevolen berichten

Ik heb gewoon in windows via de verkenner een paar koppelingen toegevoegd van mijn qnap, alleen ze zijn niet meer te bereiken met deze pc, pak ik een laptop dan werkt het wel gewoon, kan ook het netwerk niet uitvouwen en scannen.

Pak ik de foutoplosser die geeft de volgende meldingen:

1899971799_foutnetwerk.JPG.4e5ad434f54a50025d5f70e542bf1409.JPGnetwerkfout2.JPG.672a9942cc19323c8cc977c6490409d1.JPGnetwerkfout3.JPG.67ff226c96a3f5c8fe32de472e42c300.JPGnetwerkfout4.JPG.84324a5f5a61c097d95546bbb31f9c98.JPGnetwerkfout5.JPG.d25a5ce2421bf9dce814b3e1db72640e.JPG

 

Heb al diverse truckjes  toegepast die op google te vinden zijn, maar het werkt niet helaas.

Iemand een tip?

Met een ftp programma kan ik de schijven wel gewoon benaderen met de pc met de problemen.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


afbeelding.png.898ac52b3c85110d2334640dc4fdcabf.pngDoet niks bij mij.

Zie ook niks in de netwerkomgeving, wat ik hier met andere w10 pc's wel zie

 

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook als ik het netwerkcentrum wil openen dat ik deze melding krijg:

buffer.JPG.56ba5163510a0ae1fb32ccc159c166b8.JPG

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat geen poort open van die dingen, maar zal ze voor de zekerheid in de router de toegang tot het internet blokkeren

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Old Satterhand zei:

Beetje kort door de bocht om te waarschuwen voor Qnap security problemen.

Als je je NAS up to date houdt en zorgt voor goede wachtwoorden en uiteraard een goede backup, dan ben je al een heel eind.

Zoek op security.nl maar eens op 'Windows 10'  en op 'Linux mint'. Dan kun je ook beter ophouden met Windows. 

Bijna alles staat en valt bij degene die achter (of voor) de computer zit.

 

heel fijn weekend allen

  • Like 1

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad.

 

een tijdje terug kwam de laptop van vrouw terug uit herstelling onder garantie.

Moederbord was vervangen en windows moest opnieuw geïnstalleerd worden.

 

Alles leek terug aanwezig, maar de pc zag mijn netwerkschijf ook niet meer.

Netwerkdetectie ingeschakeld en mijn schijf en andere toestellen waren terug zichtbaar.

 

mvg

  • Like 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2021 om 12:56, Tonskidutch zei:

 

bedoel je deze?

zie afbeelding

 

in sommige updates worden de aangepaste instellingen terug naar "default" instellingen geplaatst

zou zo maar kunnen

Screenshot_5.jpg

Ik kan de netwerkdetectie niet inschakelen, hij blijft terug springen na het opslaan naar netwerkdetectie uitschakelen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn netwerk is particulier, bestands- en printerdeling is ingeschakeld, alleen  als ik foutoplossing aanklik voor mijn netwerk, krijg ik de onderstaande melding:netwerkfout7.thumb.JPG.26fda4fc8d25653bd6c6e3afa4b750d4.JPG

 

Ik kan niks, die diagnostics policy service schakeld zichzelf weer uit, en is nodig voor de foutoplossing en netwerk detectie, en nog wat andere dingen.

 

Ook als ik via instellingen naar de netwerk en internet instellingen wil gaan, krijg ik onderstaande te zien:

netwerkfout6.thumb.JPG.051dbcc79ea180d9faa26e09e080459e.JPG

 

Klik ik op OK, plopt alles weg.

 

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...