Ga naar inhoud


Kreeg een mail van sat4all


Terradon

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat had gekund, dan hadden we het forum een week plat gelegd en de software zijn gang kunnen laten gaan.

Maar of dat voor alle andere leden een oplossing zou zijn, om jou tevreden te stellen?

 

Maar wanneer jou die mails zo storen, zet je ze toch gewoon uit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoef en wil me zelf geen veer in de reet steken maar ben al erg lang aanwezig hier en heb ook zeer zeker mijn bijdrages gedaan hier om mensen te helpen maar nu gaan jullie dus daadwerkelijk onderscheid maken.

en vip is kennelijk de Willen Alexander hier ...... geen onderscheid maar.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus wanneer we jou ook vip maken is voor jou het probleem opgelost?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Dat had gekund, dan hadden we het forum een week plat gelegd en de software zijn gang kunnen laten gaan.

Maar of dat voor alle andere leden een oplossing zou zijn, om jou tevreden te stellen?

 

Maar wanneer jou die mails zo storen, zet je ze toch gewoon uit?

En wat was daar mee mis dan week meer of minder.

1 minuut geleden, ceesv zei:

Dus wanneer we jou ook vip maken is voor jou het probleem opgelost?

NEE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Indien we de vips hun waardering ontnemen is het dan opgelost?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

bij 36.000 leden kan niemand gelijk zijn.

Wanneer jouw wereldbeeld is, dat iedereen gelijk is, stemt dat niet overeen met de realiteit.

 

Veranderingen zijn niet voor iedereen even gemakkelijk te accepteren.

Over een paar weken is iedereen gewend aan de nieuwe functionaliteit van de forum software.

En dat er een naam gekoppeld wordt aan het aantal postings is niet nieuw, dat zat altijd al in de forum software.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

bij 36.000 leden kan niemand gelijk zijn.

Wanneer jouw wereldbeeld is, dat iedereen gelijk is, stemt dat niet overeen met de realiteit.

 

Veranderingen zijn niet voor iedereen even gemakkelijk te accepteren.

Over een paar weken is iedereen gewend aan de nieuwe functionaliteit van de forum software.

En dat er een naam gekoppeld wordt aan het aantal postings is niet nieuw, dat zat altijd al in de forum software.

 

 

Dan hoef ik jou dus alleen maar te verwijzen naar de e-mail die verstuurd is namens sat4all daarin staat erg duidelijk wat ik dus zeg hier. vooral iedereen staat op nul is erg duidelijk maar kennelijk bij de verstuurder van die mail nog niet echt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Na de software update is bij het huidige ledenbestand de activiteiten van vele jaren posten nog niet verwerkt.

We hebben in de mail aangegeven dat de komende dagen de software die oude postings gaat verwerken.

 

Ik weet niet wat daaraan onduidelijk is.

 

Of hadden we iedereen op 100.000 postings moeten initiëren, waarna in de komende dagen de waarde vervangen worden door de actuele gegevens.

 

Ik denk dat voor jouw gemoedsrust het beste is, s´dat je het een week de tijd geeft en over een week nog eens kijkt.

 

Voor de software update hadden leden ook een status, beginner, t/m sat4all freak, die benamingen zijn nu in een nieuw jasje gegoten.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, Terradon zei:

Toen de club hier in nood was hebben wij als leden financieel een bijdrage geleverd om de club samen te houden en nou komen jullie met zoiets?

Je komt nu met non argumenten, neem een time-out.

 

Sat4all heeft een software update gekregen van de forum software leverancier, dat is alles.

Je kan hier nog steeds terecht met je satelliet gerelateerde problemen.

en je wordt geholpen zonder aanzien des persoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Na de software update is bij het huidige ledenbestand de activiteiten van vele jaren posten nog niet verwerkt.

We hebben in de mail aangegeven dat de komende dagen de software die oude postings gaat verwerken.

 

Ik weet niet wat daaraan onduidelijk is.

 

Of hadden we iedereen op 100.000 postings moeten initiëren, waarna in de komende dagen de waarde vervangen worden door de actuele gegevens.

 

Ik denk dat voor jouw gemoedsrust het beste is, s´dat je het een week de tijd geeft en over een week nog eens kijkt.

 

Voor de software update hadden leden ook een status, beginner, t/m sat4all freak, die benamingen zijn nu in een nieuw jasje gegoten.

 

 

Sorry Cees je ontwijkt mijn vraag over iedereen is gelijk maar we behouden de vip status wel , in mijn opinie klopt die niet met de mail die ik heb ontvangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij kan die statussen en wat ook geen barst schelen !!

Wel is het leuk om te zien hoeveel postings iemand heeft 🙂 ,

maar goed , dat wil natuurlijk niks speciaal zeggen !!

Ik heb hier al goede hulp gevonden , en dus .... 🙂👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
50 minuten geleden, Terradon zei:

Nou als iedereen dan bij nul begint waarom dan nog wel de VIP status dat stoort mij enorm. 

Gelijke monniken gelijke kappen of zie ik dat fout....

Waar je jezelf druk om kunt maken….

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...