Ga naar inhoud


Kreeg een mail van sat4all


Terradon

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Welke privileges ben je dan kwijt geraakt door deze update?

Je onderwerp dat je hier begon ging over een e-mail.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Terradon, Jouw badgenaam is hoger als die van de meeste vip leden.

Maar welke privileges ben je dan kwijt geraakt?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mimisiku zei:

Lig er niet wakker van…. Ik ben nog steeds ‘Verkenner’… toch niet belangrijk? Forum gaat gewoon door hoor….

Weet je status zegt mij echt niks weet wat jou expertise is dat is wat ik hier kan gebruiken jij misschien de mijne das sat4all zo helpen wij elkaar das praktijk  en werkt soms help jij mij soms help ik jou dat hebben we gedaan dat werkt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En daaraan is niets veranderd!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
22 minuten geleden, Terradon zei:

Feit is en blijft dat vip leden hun privileges behouden en wij als gewone leden niet en dat klopt niet hoe je ook probeert uit te leggen daar stoor ik mij enorm aannet of zouden wij als normale leden die een bijdrage hebben gedaan en vaak vele er niet toe zou hebben bijgedragen.    

Omdat je aangaf dat jij privileges zou zijn kwijt geraakt, en vip leden niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Terradon,

 

Volgens mij staat er dat ik in 2002 lid ben begonnen op deze site ( Sat4all ).

Volgens mij was deze site eerder in de lucht.

 

Ik was een van de eerste V.I.P. hier en ik kon toen een topic openen een dag of langere dagen op werken ( dat vind ik altijd nog jammer ).

 

Ik bent toen ook wel eens gevraagd om 1 of meerdere topics bij te houden, waar mij teveel tijd in zouden gaan zitten en toen niet gedaan.

 

Na een update van de software werkte dit niet meer.

 

Mijn email was altijd al aanwezig bij Sat4all.

 

Ik heb altijd kunnen inloggen met Zilverster en dit werkt niet meer helaas.

 

Ik had ook meerdere xxxxxxx@yyyyzzzz.nl

 

Prive, werk en hobby is altijd gescheiden voor mij.

 

Ik heb nu ook wel wakker gelegen dat op deze manier te gaan doen, om dat ik nu alles moet doen als Prive.

 

Maar Sat4all moet blijven ...................

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé pupil, inderdaad heb je weer een nieuwe jeugd gevonden of gekregen.

Screenshot_23.jpg.9383cbb7eade445f7c2a6d8d960f081c.jpg

De algoritmen die dit allemaal veroorzaken en/of mogelijk maken daar zit geen Sinterklaas achter....... dat is forum software gemaakt door "derden".

Om het tussentijds te introduceren en eerdere algoritmen te negeren is echter wel vreemd voor den lezer hoor... vooral indien je al van het jaar 2001 lid bent.

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ja, nu snap ik ook waarom ik plots "verkenner" ben en badges begin te krijgen.

Een beetje kinderachtig eigenlijk.

Krijg je dan ook een medaille voor zelfopoffering? 😀

Maar sommige blijven VIPs.


Status, tja, voor mij moet je respect verdienen, dat komt niet met een badge.

Er zijn mensen die onbeschoft zijn, en ook als die een VIP badge hebben, blijven dat voor mij onbeschofte mensen.

Ik probeer iedereen met respect te behandelen, maar het is niet altijd wederzijds.

  • Like 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...