Ga naar inhoud


Kreeg een mail van sat4all


Terradon

Aanbevolen berichten


  • Moderator
1 uur geleden, ceesv zei:

Geef het systeem even de tijd om alle data te hercalculeren. Iedereen is begonnen met 0 punten, maar het system deelt ook punten uit op basis van je totale aantal posts, of je al langer lid bent, hoe vaak je vragen van anderen beantwoord hebt

Wanneer je verder leest staat er toch duidelijk, dat er gekeken wordt naar je bijdragen sinds je lid bent.

Wanneer jij meent dat iedereen vanaf afgelopen week terug gezet wordt naar een beginners status, begrijp je bovenstaande tekst niet.

 

Ik kan je daarmee niet verder helpen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Terradon zei:

Kreeg een mail dat ik nu verkenner zou zijn

Ondertussen is de board software al weer wat verder met het verwerken van al jouw postings , je status is nu....

Enthousiasteling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In dat geval begrijp ik niet waarom je deze discussie voert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij of jullie stellen regegels of standaarden op zoals vermeld in jullie mail das duidelijk dat ik dat kinderachtig vind is nevelmaand maar als je gaat zeggen dat een ieder dan op nul staat prima maar als ik dan concludeer dat de vip status nog gehandhaafd word dan klopt dat dus niet en daar heb ik een erg groot probleem mee.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je gaat nu in een circel rond.

 

Iedereen is door de software update even op nul gezet, waarna de board software iedereen weer de bijbehorende status geeft die gekoppeld is aan de inzet.

 

Zullen we het dan als volgt uitleggen?

Die VIP leden stonden op dat moment ook op nul, maar omdat het er maar een paar zijn, had de board software enige ogenblikken later dat hersteld.

De overige 38.000 leden worden op dit moment verwerkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Michel zei:

Pfff….. kerel, het is duidelijk. Je bent kennelijk vreselijk jaloers op de mensen die we VIP hebben gemaakt en dat zit je enorm dwars,

Misschien moet je wat duidelijker zijn in wat je zou willen alvorens nieuwe regels te implementeren en persoonlijk jij kent mij niet ik jou niet dus hou je mening over mijn persoon graag voor jezelf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Je gaat nu in een circel rond.

 

Iedereen is door de software update even op nul gezet, waarna de board software iedereen weer de bijbehorende status geeft die gekoppeld is aan de inzet.

 

Zullen we het dan als volgt uitleggen?

Die VIP leden stonden op dat moment ook op nul, maar omdat het er maar een paar zijn, had de board software enige ogenblikken later dat hersteld.

De overige 38.000 leden worden op dit moment verwerkt.

Ik was vanaf het begin erg duidelijk jullie niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Terradon zei:

Kreeg een mail dat ik nu verkenner zou zijn .....kennelijk niet meer volwaardig lid dus.

Vraag me af waarom dit nodig zou zijn, ik loop al een tijdje mee hier en vind de benaming verkenner hetzelfde als kleuter hier. 

16 minuten geleden, Terradon zei:

Status boeit mij voor geen moer.... 

Ik begrijp, dat je probleem is opgelost.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is en blijft dat vip leden hun privileges behouden en wij als gewone leden niet en dat klopt niet hoe je ook probeert uit te leggen daar stoor ik mij enorm aannet of zouden wij als normale leden die een bijdrage hebben gedaan en vaak vele er niet toe zou hebben bijgedragen.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lig er niet wakker van…. Ik ben nog steeds ‘Verkenner’… toch niet belangrijk? Forum gaat gewoon door hoor….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...