Ga naar inhoud


beste softcam voor vu+4k se


lindberg

Aanbevolen berichten

mss een veel gestelde vraag, 

 

sinds kort in het bezit van de Vu+uno4k se , met openpli 8.1 , Cccam 2.3.2 welke ik gebruik als client,de server is een xtrend et-9200.

deze configuratie heeft veel hiccups in de uitzending en opnames met name als er meerdere

kanalen tegelijk gedecodeerd dienen te worden , bijv : Pip , wanneer ingeschakeld freezed een van de 2 beelden,

of wanneer er gezapt wordt tijdens een opname is dit terug te zien in de opname d.m.v. hiccups.

bij Fta zenders geen enkel probleem.

voor mij is dit duidelijk een decoding probleem , op de xtrend totaal geen problemen , maar die heeft beperkingen

met het aantal op te nemen zenders , vandaar de aankoop van de Vu+...met Fbc tuners

 

heel graag jullie reactie.

 

 

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe je het ook wendt of keert loop je tegen de beperking van de oranje kaart aan. Dat is doorgaans maximaal 4 sids. Zodra je gedurende een (korte) tijd hier overheen gaat dan dreigt je kaart te blokkeren. De Vu+ Uno 4kse verandert daar niets aan. CCcam is sowieso niet aan te raden. Gebruik Oscam. In openpli zit een standaard CD setup die je voor jouw reader moet gebruiken. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste Lindberg.

Indien het om Canaldigitaal gaat,

Houd je rekening met het totaal aantal zenders wat deze kaart gelijktijdig kan decoderen?

 

Afhankelijk van naar welke zender je kijkt kan de kaart 2 tot 4 zenders decoderen.

 

Zijn de ontvangers via bedraad netwerk verbonden?

Wifi is niet aan te raden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, lindberg zei:

sinds kort in het bezit van de Vu+uno4k se , met openpli 8.1 , Cccam 2.3.2 welke ik gebruik als client,de server is een xtrend et-9200.

nou dan gebruik maar eens de Vu+ als server cardreader met oscam en geen client

dan kun je zien wat verkeerd is aan je opstelling met LAN sharing

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt allemaal...

nou ja, het gaat al mis bij 2 opnames , daar waar de oude xtrend geen enkel probleem heeft,vandaar mijn vermoeden

van een verkeerde cam , er staat ergens in het menu ook wat van "transcodeing options "kan ik daar nog wat mee ? 

ceesv ,ik gebruik idd bedraad netwerk.

dan ga ik i.e.g. oscam eens proberen...thanks allen

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een kleine selectie leesvoer!

Dit moet je op weg helpen!

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

als het op je client box enkel kijken is heb je dan al gedacht aan gewoon fallback tuner of remote streaming ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...