Ga naar inhoud


Triax schotel 60 of 80cm advies


nol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, Pjotter6 zei:

Selfsat H50D2 is de afgebeelde "schotel" . De prestaties van de Selfsat H50 zijn vergelijkbaar met een 80 cm schotelantenne, staat in de advertentie van een bekende handelaar.

Dat is reclamepraat. In werkelijkheid is die vlakantenne vergelijkbaar met een schotel van 60cm breed.

efficacite-rendem...standard-522205d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat een handelaar schrijft, ik heb allen maar geciteerd.

Maar kan zelf wel vermelden dat ik zeer tevreden ben met wat ik nu op mijn balkon heb staan.

aan de muur van mijn vorige woning had ik een technisat  satman 85 hangen met 4 twin lnb's en vind deze vergelijkbaar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Dat is reclamepraat.

Daar ben ik het zelfs volkomen mee eens !!

1 uur terug, Pjotter6 zei:

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat een handelaar schrijft, ik heb allen maar geciteerd.

Klopt , ze laten de dingen mooi klinken , voor de poen !!

 

Maar een vraagje:

De selfsat of een ovale schotel , vreemd dat je geen ovale zou mogen zetten !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Pjotter6 zei:

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat een handelaar schrijft, ik heb allen maar geciteerd.

Maar kan zelf wel vermelden dat ik zeer tevreden ben met wat ik nu op mijn balkon heb staan.

aan de muur van mijn vorige woning had ik een technisat  satman 85 hangen met 4 twin lnb's en vind deze vergelijkbaar .

Zo, jij doet er nog een schepje bovenop. De handelaar schrijft vergelijkbaar met een schotel van 80cm, jij zelfs vergelijkbaar met een schotel van 85x87cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, cookie monster zei:

Maar een vraagje:

De selfsat of een ovale schotel , vreemd dat je geen ovale zou mogen zetten !!

Waar we naartoe gaan, wegens de gezondheidstoestand van mijn vrouw, is een "assistentiewoning" bin "Dorp in de Stad" te Gent. Wij komen van een groot huis en gaan nu naar een appartementje van 63 m². Dat maakt deel uit van een gans "dorp" waar er momenteel nog geen enkele schotel te zien is en ik vrees dat de directie dit zo wil houden. Wie weet hebben ze tegen een vlakantenne minder bezwaren. Ik heb de foto van de antenne van Pjotter6 doorgestuurd naar mijn gsm en zal bij een eerstvolgende gelegenheid aan de verantwoordelijke van het complex vragen of dàt mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zelfde sticker welke ik als afbeelding geplaatst had, dacht dat hier geen reclame geplaatst mocht worden vandaar mijn summiere aanduiding.

En Sprietje mijn vergelijk tussen 50cm Selfsat en Satman 850 is gebaseerd op mijn waarnemingen en niet met meetapparatuur nagemeten.

Ik kijk nu wel met mijn draaibare direct naar de satelliet en niet meer zoals met de Satman scheel.

Ik weet niet wat dat uitmaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...