Ga naar inhoud

Betere EPG informatie mogelijk ??

robtopf
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik merk, dat de programma EPG informatie  niet of niet direct wordt weergegeven.

Is verbetering mogelijk ?

Mijn ontvanger is de Technisat  UHD Digit Isio STC.

Bij voorbaat dank voor uw reactie..............Rob de Mare...............

Topfield 5510PVR, Fw. NCPC 5.13.73 dd oct.17-07, Aston V2.13. Clarke-Tech HD6600SSTPlus. Topfield 5300 pvr (Digitenne). Tijdelijk Vantage 8000S.

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Deze diet alleen EIT EPG…. De uitgebreide CDS EPG snapt ie niet….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

17 uren geleden, Mimisiku zei:

Deze diet alleen EIT EPG…. De uitgebreide CDS EPG snapt ie niet….

Inderdaad Minisku   ie snapt het niet !

Kun je mi s.v.p. mogelijk uitleggen  hoe het  in elkaar steekt..........Rob de Mare...............

Topfield 5510PVR, Fw. NCPC 5.13.73 dd oct.17-07, Aston V2.13. Clarke-Tech HD6600SSTPlus. Topfield 5300 pvr (Digitenne). Tijdelijk Vantage 8000S.

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Jouw ontvanger heeft geen software waarmee je de uitgebreide programma informatie van Canaldigitaal kunt lezen.

Technidat is een merk voor de Duitse markt, niet voor Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

De EPG bestaat in diverse ‘formaten’ die door de verschillende providers worden ingezet. De DVB standaard kent alleen ‘Now-Next’ en EIT… Maar providers zouden geen provider zijn als ze die standaard lekker kunnen verneuken… Zo had/heeft M7 de MediaHighway EPG, SKY de FreeSat enz. In Open images worden die aangeboden, maar TechniSat is Duits en houdt zich strikt aan de DVB standaard ‘Ordnung muss sein’. Ook is TechniSat niet aan een provider gebonden dus andere EPG zit niet in de firmware… Gaat er ook niet komen… Daarintegen is de firmware uitermate stabiel én CI+ gecertificeerd….

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.
17 uren geleden, robtopf zei:

handtekening zegt :

dus die heb je nu niet meer? Dan zou ik ze demarkeren of doorhalen -S-

een goedkope vervanger : Edision OS Nino Full HD Linux E2 Combo-receiver H.265/HEVC (1x DVB-S2, 1x DVB-T2/C,

en verkoop Die technisat effe over de grens krijg je beslist nog een paar pegels voor

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K Vu+ ULTIMO4K second hand

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Nou Tonski, zo goedkoop zijn ze niet hoor.. Het zijn degelijke ontvangers maar zoals gezegd: feitelijk voor de Duitstalige markt…. Niet bijster geschikt voor andere providers..

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Uhm, de Edison bedoelde je met

21 uren geleden, Mimisiku zei:

Het zijn degelijke ontvangers

die heeft het OpenATV image erop en met die aanvullende plugin EPGimport alles wat je van CDS Mediahighway EPG mist.

ik ken maar weinig goedkope linux kassies met de juiste specificaties die een CDS kaartje zo makkelijk openen

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K Vu+ ULTIMO4K second hand

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Hij heeft een TechniSat en daar draait een gesloten versie van Linux op! Niks OpenATV etc… 

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Ja ik dacht jij had het over de vervanger die ik suggereerde.

vandaar dat ik nog effe gevraagd heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

@Nederbelg, dan leg het hem @robtopf uit hoe hij dat dient te hanteren en of instellen.

Maak eens een screenshot van je EPG.

:wink:

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators
Op 12-1-2022 om 19:09, robtopf zei:

Is verbetering mogelijk ?

Verschillende ontvangers, verschillende mogelijkheden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

niet dat ik dat niet gezien had betreffende de twee modellen, maar het boeide me enigzins hoe het eruit ziet

https://www.manualslib.de/manual/278701/Technisat-Technistar-S2.html?page=70#manual

dat is een heel stuk minder dan ik op mijn enigma2 machine op het scherm tover... :whistle:

https://nayal.de/dokuwiki/doku.php?id=sicht3

aangepast door Tonskidutch

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen