Ga naar inhoud


Betere EPG informatie mogelijk ??


robtopf
Ga naar oplossing Opgelost door robtopf,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing

Ik merk, dat de programma EPG informatie  niet of niet direct wordt weergegeven.

Is verbetering mogelijk ?

Mijn ontvanger is de Technisat  UHD Digit Isio STC.

Bij voorbaat dank voor uw reactie..............Rob de Mare...............

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze diet alleen EIT EPG…. De uitgebreide CDS EPG snapt ie niet….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Mimisiku zei:

Deze diet alleen EIT EPG…. De uitgebreide CDS EPG snapt ie niet….

Inderdaad Minisku   ie snapt het niet !

Kun je mi s.v.p. mogelijk uitleggen  hoe het  in elkaar steekt..........Rob de Mare...............

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jouw ontvanger heeft geen software waarmee je de uitgebreide programma informatie van Canaldigitaal kunt lezen.

 

Technidat is een merk voor de Duitse markt, niet voor Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPG bestaat in diverse ‘formaten’ die door de verschillende providers worden ingezet. De DVB standaard kent alleen ‘Now-Next’ en EIT… Maar providers zouden geen provider zijn als ze die standaard lekker kunnen verneuken… Zo had/heeft M7 de MediaHighway EPG, SKY de FreeSat enz. In Open images worden die aangeboden, maar TechniSat is Duits en houdt zich strikt aan de DVB standaard ‘Ordnung muss sein’. Ook is TechniSat niet aan een provider gebonden dus andere EPG zit niet in de firmware… Gaat er ook niet komen… Daarintegen is de firmware uitermate stabiel én CI+ gecertificeerd….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, robtopf zei:

Mijn ontvanger is de Technisat  UHD Digit Isio STC.

 

handtekening zegt :

Topfield 5510PVR, Fw. NCPC 5.13.73 dd oct.17-07, Aston V2.13. Clarke-Tech HD6600SSTPlus. Topfield 5300 pvr (Digitenne). Tijdelijk Vantage 8000S.

 

dus die heb je nu niet meer? Dan zou ik ze demarkeren of doorhalen -S-

 

een goedkope vervanger : Edision OS Nino Full HD Linux E2 Combo-receiver H.265/HEVC (1x DVB-S2, 1x DVB-T2/C,

en verkoop Die technisat effe over de grens krijg je beslist nog een paar pegels voor

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Tonski, zo goedkoop zijn ze niet hoor.. Het zijn degelijke ontvangers maar zoals gezegd: feitelijk voor de Duitstalige markt…. Niet bijster geschikt voor andere providers..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, de Edison bedoelde je met

21 uren geleden, Mimisiku zei:

Het zijn degelijke ontvangers

die heeft het OpenATV image erop en met die aanvullende plugin EPGimport alles wat je van CDS Mediahighway EPG mist.

 

ik ken maar weinig goedkope linux kassies met de juiste specificaties die een CDS kaartje zo makkelijk openen

 

 

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft een TechniSat en daar draait een gesloten versie van Linux op! Niks OpenATV etc… 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 12-1-2022 om 19:09, robtopf zei:

Is verbetering mogelijk ?

Mijn ontvanger is de Technisat  UHD Digit Isio STC.

Verschillende ontvangers, verschillende mogelijkheden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet dat ik dat niet gezien had betreffende de twee modellen, maar het boeide me enigzins hoe het eruit ziet

 

https://www.manualslib.de/manual/278701/Technisat-Technistar-S2.html?page=70#manual

 

dat is een heel stuk minder dan ik op mijn enigma2 machine op het scherm tover... :whistle:

 

https://nayal.de/dokuwiki/doku.php?id=sicht3

aangepast door Tonskidutch

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...