Ga naar inhoud


Fransat op Eutelsat 5 W - geen signaal


MKeijzer

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, ceesv zei:

Maar, is er nog vrij zicht?

Is er geen begroeiing in de weg gekomen of een bouwwerk?

 

Ja, er is vrij zicht. Er zijn ook geen veranderingen. De schotel kijkt over het huis van de buren heen. Voor de zekerheid gisteren verplaatst. Ik denk dat de elevatie niet goed is. Ik had stappen gemaakt van 4 à 5 graden. Ik moet dus veel kleinere stapjes maken. Ik ga zaterdag weer een middagje proberen en dan systematisch door het "doelgebied".

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, MKeijzer zei:

Ja, er is vrij zicht. Er zijn ook geen veranderingen. De schotel kijkt over het huis van de buren heen. Voor de zekerheid gisteren verplaatst. Ik denk dat de elevatie niet goed is. Ik had stappen gemaakt van 4 à 5 graden. Ik moet dus veel kleinere stapjes maken. Ik ga zaterdag weer een middagje proberen en dan systematisch door het "doelgebied".

Heb je de zenders in de ontvanger staan? Anders net zolang draaien tot je beeld hebt. Satfinder ertussen en proberen maar. Laat je het even weten of het gelukt is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gebruik dishpointer om een richtpunt te kunnen bepalen, en kijk wat de elevatie moet zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, MKeijzer zei:

Ja, er is vrij zicht. Er zijn ook geen veranderingen. De schotel kijkt over het huis van de buren heen. Voor de zekerheid gisteren verplaatst. Ik denk dat de elevatie niet goed is. Ik had stappen gemaakt van 4 à 5 graden. Ik moet dus veel kleinere stapjes maken. Ik ga zaterdag weer een middagje proberen en dan systematisch door het "doelgebied".

Mocht het weer niet willen lukken, laat het me dan weten? Dan kan ik eventueel bijspringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Tja,

 

Laatst bezocht

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast patje7of9
6 uren geleden, Schotelspeller zei:

Inderdaad nooit meer gezien.  Van mij zou de hele draad in de vuilnisbak mogen.

Er zijn hier zogezegd bijna 40000 leden.🧐

Je mag er zeker van zijn dat meer dan de helft van deze leden al JAREN niet meer ingelogd zijn op deze site.

Waarom deze leden niet verwijderen?

Misschien (wil de beheerder van deze site) aan de buitenwereld tonen dat er nog veel interesse is op deze site terwijl dat zo niet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...