Ga naar inhoud


vuplus support onbereikbaar?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Is bij mij ook zo.

 

Hmm. We kunnen die website niet vinden.

We kunnen geen verbinding maken met de server op www.vuplus-support.org.

Als het adres juist is, kunt u drie andere dingen proberen:

    Probeer het later opnieuw.
    Controleer uw netwerkverbinding.
    Als u verbinding hebt maar zich achter een firewall bevindt, controleer dan of Firefox toegang heeft tot het web.

 

  • Like 1

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels werkt het weer.

Maar nu deed ik een update van mijn (extra/experimentele) Vu+ ultimo (oud""/NIET 4k) naar de laatste open-Pli  nightly build.

Nu staat er een testbeeld op het scherm en verder gebeurd er al een tijd helemaal niets en reageert er niets.

Pingen werkt wel.

Zou ik nog een herstart commando kunnen geven va een terminal ?

Zomaar een vraagje, uit - aan zetten kan altijd nog.

aangepast door kees321
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Open daarvoor een eigen onderwerp!

 

Dit gaat over de bereikbaarheid van de VU Plus supportwebsite, niet over pli!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk, ik ben altijd een erg voorstander van een onderwerp per onderwerp, euh, hoe zeg je dat, een draadje.

Maar in dit geval veronderstelde ik even dat het een met het ander te maken zou kunnen hebben.

 

Een zijstraat over zijstraten :

https://en.wikipedia.org/wiki/Conversation_threading

Dat verbaast me nog steeds, dat was, IS bij usenet wel mogelijk en bij forum software, voor zo ver ik weet niet.

Maar, dit ter zijde  🙂

aangepast door kees321
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...