Ga naar inhoud


Alternatief voor motor: PremiumX Sat Motor DiSEqC Motor


Boerenjong

Aanbevolen berichten

Hallo,,

 

Op de Nederlandse markt is er geen motor meer te verkrijgen. In Duitsland en Oostenrijk nog wel  Google maar even........

Je hebt wel te maken met hogere verzendkosten, maar de rotor zelf zit op 55 - 60 euro.

aangepast door Boerenjong
Link naar reactie
Delen op andere sites


34 minuten geleden, Boerenjong zei:

Hallo,,

 

Op de Nederlandse markt is er geen motor meer te verkrijgen. In Duitsland en Oostenrijk nog wel  Google maar even........

Je hebt wel te maken met hogere verzendkosten, maar de rotor zelf zit op 55 - 60 euro.

Google maar eens op amiko rotor en ze zijn volop te koop en online te bestellen hier in nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verrek je hebt gelijk. Misschien moet je even een rondje bellen wie er nog iets op voorraad heeft en eventueel wil opsturen. Ik moet ook nog een rotor weer hebben op reserve mocht mij er weer 1 kapot waaien, want ik ben door de voorraad heen hier. Heb graag wat op reservere zodat ik het gelijk kan fixen en dus niet hoef te wachten op onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Zilverhippie zei:

Waarom begin je nu een nieuwe thread over hetzelfde thema i.p.v. alle informatie te groeperen onder je vraag die je vorige week al had gesteld? 

 

Zeg Zilverhippie waar bemoei jij je mee. Niks beters te doen. Ik begin een nieuw topic en dat is mijn keuze. Jouw commentaar is lucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Boerenjong zei:

Zeg Zilverhippie waar bemoei jij je mee. Niks beters te doen. Ik begin een nieuw topic en dat is mijn keuze. Jouw commentaar is lucht

Het is een normale vraag en lijkt me geen verwijt , waarom reageer je er zo geagiteerd op ?

je zou ook kunnen vertellen waarom je er een nieuw topic over begint .

  • Like 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
15 uren geleden, Boerenjong zei:

Hallo,,

 

Op de Nederlandse markt is er geen motor meer te verkrijgen. In Duitsland en Oostenrijk nog wel  Google maar even........

Je hebt wel te maken met hogere verzendkosten, maar de rotor zelf zit op 55 - 60 euro.

Het loopt allemaal op z"n einde op het gebied van satelliet zeker met de diseqc motor.

Als je nog een nieuwe motor wilt dan zal je deze vanuit Duitsland moeten bestellen zolang ze nog voorrad hebben.

Anders zal je ermee moeten stoppen als het allemaal te veel kost.

Zelf Cahors (Visiosat) stopt met nieuwe schotels te maken.😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...