Ga naar inhoud


ongehoord nieuws


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Quote

De première van een documentaire van en over Forum voor Democratie-Kamerlid Gideon van Meijeren in Koninklijk Theater Tuschinski gaat maandag niet door, zo meldt Pathé op Twitter. De bioscoop vindt dat dit niet past na alle opmerkingen van de partij over de Holocaust.

 

je kan het terugkijken, maar je kan aan dit soort journalistiek beter niet teveel aandacht spenderen

Screenshot_11.jpg.f801a032782ffcaf03a3f4fd4903123c.jpg

het is in elk geval iets anders dan de uitzendtijd voor politieke partijen waar je vooraf weet wat je gaat horen en hetgeen niet onder het mom "Nieuws"

wordt gebracht

 

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

je kan het terugkijken, maar je kan aan dit soort journalistiek beter niet teveel aandacht spenderen

Screenshot_11.jpg.f801a032782ffcaf03a3f4fd4903123c.jpg

het is in elk geval iets anders dan de uitzendtijd voor politieke partijen waar je vooraf weet wat je gaat horen en hetgeen niet onder het mom "Nieuws"

wordt gebracht

 

Ik heb het ook even terug gekeken. Ik vond er niets schokkends aan. Het was gewoon zoals Thierry altijd op TV is. Er is schijnbaar een "markt" voor Thierry. Wat betreft de journalistieke potentie...... tsja.. kan je het eigenlijk al amateuristisch bestempelen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Een nogal selectieve verontwaardiging waarbij je alweer andersdenkenden mensen als minderwaardig wegzet. Ook bij dit onderwerp lijk jij de wijsheid in pacht te hebben.

 

 

Kijk kijk, je maakt ervan dat ik mensen met een laag IQ die dingen minder goed begrijpen of minder snel doorhebben dat iets niet klopt minderwaardig vind en hebt daarin zelfs aanhangers. Gefeliciteerd. Je zit zo te zien nog met een frustratie over een gebied waar je geen verstand van hebt maar wel een en al onzin over schreef.

Ik vind sommige mensen minderwaardig en dat heeft niets met IQ te maken. Putin vind ik minderwaardig en met z'n IQ zal weinig mis zijn.

Mijn probleem zit in het subsidiëren.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, minplus zei:

Kijk kijk, je maakt ervan dat ik mensen met een laag IQ die dingen minder goed begrijpen of minder snel doorhebben dat iets niet klopt minderwaardig vind en hebt daarin zelfs aanhangers.

Nou zo komt het anders wel over.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, minplus zei:

Putin vind ik minderwaardig en met z'n IQ zal weinig mis zijn.

Dat zit in zijn EQ

afbeelding.png.ffbd3fc0814c3d102c7b31cc4a01f953.png

aangepast door mereltje
Toevoeging Wikipedia

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even het vetgedrukte deel weg gehaald.

 

23 uren geleden, minplus zei:

maar ik heb een probleem met het feit dat ze rotzooi uitzenden en daardoor mensen met weinig intelligentie een waanidee bijbrengen of hen in die absurde ideeën bevestigen.

Het zijn niet per definitie mensen met weinig intelligentie. Helaas vallen die wel te vaak op al dan niet bewust zo in beeld gebracht.

 

Maar goed. Dit soort zaken komen al sinds jaar en dag voor.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, Mojo, ik heb je tot nu altijd toch erg hoog zitten, maar een bericht van mij veranderen en er vervolgens conclusies aan verbinden, vind je dat zelf niet ook ietwat bizar?

De meesten die er niets van snappen zijn mensen die niet super intelligent zijn. Daar zitten bijzonder veel fantastische en absoluut niet minderwaardige mensen tussen. Daarnaast is er een aantal wel intelligente mensen die de waanideeën overnemen, net als bij Covid. Dat is dan gebrek aan kennis op het gebied met daarnaast een stel dat minderwaardig is, los van of ze op ander gebied razend slim of sluw zijn. Zoals sommige politici/regeringsleiders.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...