Ga naar inhoud


Info van gecrashte HDD


minplus

Aanbevolen berichten

Op 22-6-2022 om 16:29, minplus zei:

Is het trouwens bij een USB HD nodig om alles helemaal uit te zetten, ook achterop, voor het verwijderen?

als die als systeemschijf gemount is wel { dus /media/hdd }

als die naast een andere schijf geplaatst is die als de systeemschijf dient niet { dus media/usb }

maar de USB schijf controller (misschien wel een oudere) in de hdd casing wil ook liever geen stroom voordat de verbinding er afgehaald wordt

dus deep sleep/uitschakelen via menu

 

computers doen dat soortgelijk met het uitwerpen aanklikken ofwel lopende processen stoppen en een >umount<  voor die disc doen

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Znx.

Vermoedde het al maar tot nu steeds voor alle securiteit de tuner achterop uitgezet.

Bij het de cassette met HD eruit trekken was het voor mij vanzelfsprekend dat hij volledig uit moest.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart verschijnsel trouwens. Heb bv een film van 2 uur overgezet naar de nieuwe interne HD en die staat nu in de lijst als zijnde 5 minuten en 4 seconden.

Klik je hem aan dan zie je dat hij bij het plaatje wel 2 uur heeft.

Ik zie dit bij elke lange opname (veel kinderfilms voor het kleinkindtuig, de schatten). Totale herstart veranderde niets.

Iemand een verklaring?

 

Het overzetten ging overigens razendsnel, kwestie van een paar seconden. Daarom dacht ik aanvankelijk dat het overzetten mislukt was en alleen de 1e 5 minuten overgezet waren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...