Ga naar inhoud


ZIGGOGO.TV/nl.html werkt slecht


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

eergisteren ging nagenoeg niets met die nieuwe online versie

maar ook vandaag hangt het beeld steeds en kan je niet wisselen van full screen naar browser venster, alsook kun je nog steeds niet de tijdlijn balk/schuiver gebruiken.

 

Is dat bij jullie ook het geval?

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, hier alles (ongelofelijk) prima. Gebruik op een AaiPet 8ste generatie iOS 15.5.

Op de camping notabene op de hotspot van de iphone! Dus van 4G naar WiFi… Full screen geen probleem…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows (of een PC) gebruik ik al jaren niet meer…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me ook opvalt is dat de pC heel erg begint te zuchten = ventilator werkt en onder taakbeheer staat de CPU voor firefox extreem hoog

hetgeen op deze pC nagenoeg nooit voorkomt (een enkele keer bij een update van windows)

Dus als ik die website ziggogo tv oproep in firefox begint het al bij het streamen, iemand dezelfde ervaringen ook met taakbeheer gekeken?

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb dat pas geleden bij een andere pc gezien, extreem cpu gebruik en een harde schijf op 100% zonder noemenswaardig data lezen.

De pc was zo traag als Zwarte Kip advocaat.

 

De oplossing was het upgraden van de nodige drivers voor de hardware.

 

Misschien speelt er bij jou ook zoiets.

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij draait die ZiggoGo probleemloos onder Firefox.

Ik gebruik wel het beest onder de laptops.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog eens een paar EDGE tests gedaan inzake het openen van de stream via ZiggoGo. En terugkijken of herstarten van een programma.

Geen zuchten meer geconstateerd dus geen merkbaar probleem  met de ventilator en CPU temperatuur

maar wel een hoge index inzake de energie

 

ik snap het ook niet maar sinds de nieuwe website is de ZiggoGo stream problematisch

 

Screenshot_4.png.e369034912d864ff573f107062498f1f.png

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...