Ga naar inhoud


Tuner instellingen weg na uitschakelen voeding,


atema

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem met mijn dvbt2 tuner, deze zit in mijn vu+utimo 4k met openpli 8.2 , als ik beide tuners instel via tuner set up doen ze het  prima, echter als ik de vu van de stroom afhaal staat er bij tuner instelling. tuner b gedeactiveert tuner a is wel goed, weet iemand hoe dat komt.ik heb een foto van de tuner bijgevoegd, mvg atema

dual.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Leuke topic titel,  rarara, daar ga je met de zoekmachine dit onderwerp niet terug vinden.

Graag een duidelijke titel gebruiken, bijvoorbeeld

 

Tuner instellingen weg na uitschakelen voeding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Tuner instellingen weg na uitschakelen voeding,

Nou het is niet normaal dat die instellingen weg zijn, maar komt in bepaalde gevallen voor als je de receiver niet officieel afsluit (shutdown) waarbij er geopende bestanden corrupt kunnen raken. Dus niet zomaar de stekker trekken.

 

Maar elke enigma2 gebruiker heeft een backup TOCH?

Niets zo simpel als dat bij OpenPli.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...