Ga naar inhoud


Zoektocht om tvvl zenderlijst update op Edision Progressiv HDc+


Fluppe0610

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Iemand die me kan helpen? Ik ben in bezit van een super handig ontvangertje Edision progressiv HDc+. Dit gebruik ik al lang in mijn caravan maar sinds de wijzigingen op de tv vlaanderen zenderlijst kan ik aantal zenders niet meer ontvangen. Als ik probeer de zenders te updaten mbv "fastscan", tv vlaanderen lukt dit niet. Kan ik ergens een update downloaden zodat de transponder lijst voor tv vlaanderen geupdate is?

Toen het decodertje origineel gekocht is heb ik toen ook een update gekregen om mijn smartcard + zenders te laten werken voor TV Vlaanderen. Bestand toen was genaamd Kunibert.progressiv.nano.1364.28042016.abs

 

Thx

 

Filip

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik ben bang, dat er geen recente software beschikbaar is voor deze ontvanger, welke al een paar jaar oud is.

In de software staat vermoedelijk een oude transponder voor het inlezen van de fastscan welke niet meer gebruikt wordt.

 

Je kan de ontbrekende zenders zelf handmatig in je ontvanger zetten door de transponder waarop die zenders zitten handmatig te scannen.

De transponder gegevens van je ontbrekende zenders kan je hier vinden.

 

https://m7cdn.io//tvvlaanderen/pdfs/zenderlijsten/zenderlijst-tv-vlaanderen-satelliet.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Fluppe0610 said:

Hoi,

 

Iemand die me kan helpen? Ik ben in bezit van een super handig ontvangertje Edision progressiv HDc+. Dit gebruik ik al lang in mijn caravan maar sinds de wijzigingen op de tv vlaanderen zenderlijst kan ik aantal zenders niet meer ontvangen. Als ik probeer de zenders te updaten mbv "fastscan", tv vlaanderen lukt dit niet. Kan ik ergens een update downloaden zodat de transponder lijst voor tv vlaanderen geupdate is?

Toen het decodertje origineel gekocht is heb ik toen ook een update gekregen om mijn smartcard + zenders te laten werken voor TV Vlaanderen. Bestand toen was genaamd Kunibert.progressiv.nano.1364.28042016.abs

 

Thx

 

Filip

Hoi Fluppe, voor 79 euro kan je al een 4k sat receiver aanschaffen. Kijk maar eens rond ;)

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf donderdag 23 juni 21.00u tot en met zondag 26 juni zullen wij onderhoudswerken uitvoeren aan onze website en klantomgeving. Dit zal geen impact hebben op onze tv- of internetdiensten.

Hierdoor zal je tijdelijk geen wijzigingen kunnen uitvoeren aan je abonnement via MIJN TV VLAANDEREN, zoals een upgrade, heractivatie, reconnect,... Onze klantendienst zal je hierbij spijtig genoeg ook niet kunnen verder helpen tijdens deze onderhoudswerken.

Deze onderhoudswerken zijn echter noodzakelijk om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij excuseren ons daarom ook voor de hinder. Heb hier ook een melding via de Tvvapp (coo2) geen zenderlijst beschikbaar controleer de internetverbinding en de kabels. Heb wel beeld   M.V.G.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt om mee te denken maar ben ondertusssen dus overgegaan tot de aankoop van een Edision OS Nino +. OpenPLI erop en OSCAM ... smartcard erin. Alle zenders laden. En geen beeld de OSCAM lijkt niet mee te werken. Alle enkele malen restart van de softcam maar lukt niet. 
Kan iemand me verder helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij OScam moet je wel even de correcte ‘reader’ aanzetten! In jouw gewal waarschijnlijk CD-NL-lower…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja…Sorry… Uiteraard TVV..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan is het handig om die foutmelding even te vermelden…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo enige vooruitgang. Deze ochtend de smartcard werkend gekregen. OSCAM is werkende nadat bij all clients enkel de dvbapiau enabled heb en na reboot kwam deze online. Verder idd lower card TVV geselecteerd bij all readers. Ik kan de meeste zenders zien. Echter toch nog rest problemen.

Met betrekking tot de OSCAM, kanaal 30 (Eleven Sports NL) decodeert hij niet ( wil ik net die kunnen bekijken als ik de decoder mee heb in de caravan).

OSCAM Status 1.3.1 en OpenPLI 7.3. Brengt me naadloos naar een ander issue. Heb zowel OpenPLI 7.3 als 8.2 geflashed en bij beiden vind ik geen WLAN connectie, deze zit echter wel in de OS Nino + ingebouwd? Heb beide PLI images gedownload in de sectie van de Nino+
Vreemd dat de oude OS Mini die thuis draait met OpenPLI 4 wel alles probleemloos doet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Eleven Pro League heb je een Mapping regel nodig in oscam.dvbapi… Maar die kon je op je eerdere Edision óók niet bekijken. Dus waarom nu plots wel??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen Nederlandse zin….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...