Ga naar inhoud


Onze financiele toekomst


alias haha

Aanbevolen berichten

Dit topic lijkt me wel belangrijk, aangezien het ons waarschijnlijk allemaal gaat treffen.

Hier onder een link met een uitleg hoe het zit met onze financiële zekerheid met onze overheid en banken.

 

omroep flevoland
Kan de overheid beslag leggen op ons spaargeld?
Met Ab Flipse bespreken we de volgende financiële zaken:

https://www.omroepflevoland.nl/gemist/radio/294606/kan-de-overheid-beslag-leggen-op-ons-spaargeld

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij inleveren, en dat volk plukt het gewoon weg

https://exxpress.at/unfassbar-eu-beamte-goennen-sich-jetzt-85-mehr-gehalt/

photo_2022-07-23_09-55-48.thumb.jpg.61381cf69f58d7c3db51c57b65770727.jpg

  • Bedankt 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maxima is de digitale euro aan het pushen om ons zo vlug mogelijk te laten controleren op onze uitgaves en heel het hebben en houden.

Hier onder word het netjes omschreven zoals we het zouden moeten accepteren als burger dat de overheid het netjes met ons voor heeft.

https://www.koninklijkhuis.nl/actueel/nieuws/2022/11/07/koningin-maxima-houdt-online-een-toespraak-bij-ecb-conferentie-over-digitale-euro

 

Hier onder word het al wat duidelijker omschreven wat meer de bedoeling is.

https://www.security.nl/posting/772564/JA21+wil+opheldering+Rutte+over+uitspraken+van+Maxima+over+digitale+euro

 

Hier onder een video van wat ze kunnen gaan doen in de toekomst met die CDBC

https://stichtingvaccinvrij.nl/player-embed/id/48499

 

De ‘Central Bank Digital Currency’ is niet langer een ver van ons bed show. De grootste financiële experts van Nederland zoals Ab Flipse en Arno Wellens waarschuwen ons ervoor, en World Economic Forum aanhangers zoals Koningin Maxima promoten het openlijk.

Het is van vitaal belang dat iedereen begrijpt wat de voorgestelde veranderingen in het monetaire systeem zullen betekenen.

Concreet wat programmeerbaar geld (CBDC) inhoudt. De overheid kan ten aanzien van geld bepalen:

• wanneer je het uitgeeft
• aan wie je het uitgeeft
• waarvoor je het uitgeeft
• dat je het even niet uitgeeft
• of je wel toegang hebt tot je geld

 

Natuurlijk zijn er weer genoeg die dit gemakkelijk vinden, maar je gooit overal ter wereld de ruiten van iedereen in, als je hier aan mee werkt.

Ik ben zelf een grote voorstander van cash geld, en zo min mogelijk digitaal.

  • Bedankt 1
  • Haha 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je waarom de Digitale Coins allemaal kelderen en ik rook opgaan?

 

22 minuten geleden, alias haha zei:

Het is van vitaal belang dat iedereen begrijpt wat de voorgestelde veranderingen in het monetaire systeem zullen betekenen.

 

Juist omdat er geen monetaire controle op die zelf verzonnen coins mogelijk is en dergelijke cloaked transfers ( verhulde overwijzingen ) niet kunnen onthullen.

 

Dus je moet het betalingsverkeer transparant houden en zeker wel 

Quote

• wanneer je het uitgeeft
• aan wie je het uitgeeft
• waarvoor je het uitgeeft
• dat je het even niet uitgeeft
• of je wel toegang hebt tot je geld

controle aan die 5 bullets kunnen voldoen als EU en globaal monetair systeem en de naties die daarmee instemden!

 

Van witwassen tot aan crimineel drugsgeld en belastingontduiking of kunnen vaststellen of Alias Haha geld van het Kremlin (of anderen) ontvangt.

Hoe wisten we dat er vuile wapens geproduceerd werden in die totalitaire staten? Follow the Money.

 

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op deze website word je nog het een en ander uitgelegd over onder andere de financiële shit die er aan zit te komen, of hoe je voor een groot deel naast het huidige failliete fiat systeem zou kunnen draaien.

https://www.bestebank.org/the-great-reset/

  • Bedankt 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de complottheorieën misschien op een ander forum proberen te promoten? 

Jij ziet ze uiteraard niet als complottheorieën, maar ik denk dat er aardig wat leden zijn die dat wel zo zien.

Ik heb mijn waarheid, gebaseerd op de feiten die ik waarneem / lees, en jij hebt jouw waarheden die op andere dingen zijn gebaseerd. Prima. Maar net zo goed als ik niet mijn waarheid probeer te verkondigen op een satelliet forum, denk ik dus, maar dat is dus mijn mening, dat andere leden dit zouden moeten doen. 

  • Like 2
  • Bedankt 1
  • Haha 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals al eerder aangegeven zetten we de rem op politieke discussies.

 

Dit onderwerp is gesloten.

  • Like 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...