Ga naar inhoud


Is er nog iemand die zelf een media center heeft


bardman
Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten


Nee je weet niet wat je wilt.  Je geeft zelf aan dat een client/server oplossing ook kan werken voor jou, maar dan moet je de moeite nemen dat uit te zoeken.  Ik wees jou in een richting en gaf wat voorbeelden. Verder kan ik niet invullen wat het beste aan je wensen voldoet. 

 

En als ik aangeef in een discussie met tonski dat win 8.1 nog 5 maanden support heeft en dit OS heus nog wel een tijdje kan rekken wil niet zeggen dat je het ook moet doen gezien je nu al problemen hebt en dat geen lange termijn oplossing biedt. 

 

Overigens je dumpt hier middels een mededeling (niet eens een vraag) dat je een probleem hebt, wat wil je van ons ?   Want je geeft geen details. Je had het over tweaken dus misschien moet je het bij tweakers proberen?   

 

Verder lees je nogal selectief.  Ik heb niet gezegd dat jij kodi moet gebruiken, daar begon je zelf over.  Echter je zegt dat kodi niet in een VM draait en dat is niet waar, en de reden waarom ik over VM's begin is omdat dit vaak een makkelijke manier is om te testen.  Technet bestaat al jaren niet meer en passthrough doe je op de hyperviser dus als win 8.1 dan als guest draait ziet die gewoon de hardware. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Codx zei:

Nee je weet niet wat je wilt.  Je geeft zelf aan dat een client/server oplossing ook kan werken voor jou, maar dan moet je de moeite nemen dat uit te zoeken.  Ik wees jou in een richting en gaf wat voorbeelden. Verder kan ik niet invullen wat het beste aan je wensen voldoet. 

 

En als ik aangeef in een discussie met tonski dat win 8.1 nog 5 maanden support heeft en dit OS heus nog wel een tijdje kan rekken wil niet zeggen dat je het ook moet doen gezien je nu al problemen hebt en dat geen lange termijn oplossing biedt. 

 

Overigens je dumpt hier middels een mededeling (niet eens een vraag) dat je een probleem hebt, wat wil je van ons ?   Want je geeft geen details. Je had het over tweaken dus misschien moet je het bij tweakers proberen?   

 

Verder lees je nogal selectief.  Ik heb niet gezegd dat jij kodi moet gebruiken, daar begon je zelf over.  Echter je zegt dat kodi niet in een VM draait en dat is niet waar, en de reden waarom ik over VM's begin is omdat dit vaak een makkelijke manier is om te testen.  Technet bestaat al jaren niet meer en passthrough doe je op de hyperviser dus als win 8.1 dan als guest draait ziet die gewoon de hardware. 


Echt ?? WOMBAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Codx zei:

 

 

 

En er valt weinig te tweaken als jij niet weet wat je wilt.  Je zult eerst een hoop oplossingen moeten gaan testen en kijken wat het beste voor jou is, of kijk eerst wat YT filmpjes van andere mensen die dingen hebben draaien.  

Echt je lult compleet uit je nek.  Ik stel de vraag of er nog mensen zijn die een Windows mediaserver gebruiken.

Jij komt met allerlei  andere zaken. Kan ik wel wat me hoor, geen enkel probleem. Maar doet niet ter zake, Uit fatsoen heb ik daar antwoord opgegeven. En dan ook nog zeuren over offtopic ?

Ben wel klaar met jouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Codx zei:

Verder lees je nogal selectief.  Ik heb niet gezegd dat jij kodi moet gebruiken, daar begon je zelf over.  Echter je zegt dat kodi niet in een VM draait en dat is niet waar, en de reden waarom ik over VM's begin is omdat dit vaak een makkelijke manier is om te testen.  Technet bestaat al jaren niet meer en passthrough doe je op de hyperviser dus als win 8.1 dan als guest draait ziet die gewoon de hardware. 



Kodi werkt niet in een VM volgens de eigen Kodi programmeurs.

Jij weet het blijkbaar beter .

En Technet word IDD niet meer bijgenhouden maar de informatie die daar instaat bestaat gewoon nog.


Maar wat ik al zei Waste Of Money Brains And Time.


Ik vroeg of er iemand nog ... laat maar je, iemand zei iets over of topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bardman zei:

Ben wel klaar met jouw

 

Ik ben ook wel klaar met jou onbeschofte autist!   

 

Misschien moet je opdonderen naar een ander forum als je daar nog mag komen tenminste.  Ga daar mensen lastig vallen zonder duidelijk aan te geven wat je wilt.  Vragen of andere mensen hetzelfde draaien als jou betekend niet dat ze jou probleem kunnen oplossen maar goed dat is te moeilijk voor je om te begrijpen natuurlijk.

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Codx zei:

 

Ik ben ook wel klaar met jou onbeschofte autist!  

 



Hmm Ik heb niet om een oplossing gevraagd,  JIJ doet aannames en uitspraken die kan nog wal raken, Heb geprobeerd fatsoenlijk te antwoorden. Maar  dat is blijkbaar niet besteed aan jouw.

Ploink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp is gesloten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...