Ga naar inhoud


Women's Sport binnenkort ook in Nederland?


Noordzee

Aanbevolen berichten

Op deze zender is 24 uur per dag vrouwensport te zien. Op Totaal TV had ik al gelezen dat sinds 23 september 2022 de zender beschikbaar is via het Vlaamse Telenet. 

De website :

https://www.w-sport.com

Ook de Nederlandse eredivisie (vrouwen) staat op de programmering. 

 

@D-boxheeft al testbeelden van deze zender gespot bij KPN-TV:

 

image.thumb.png.a54677b79967a7dec9caa6c5a2585925.png 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt @Noordzee

Ik hoop dat de testfase snel voorbij is en dat die zender binnenkort wordt uitgezonden bij KPN iTV.

Misschien komt ie ook op de sat, maar dat horen we dan wel van @de vrije fries, die is sneller dan King of Sat.

Groetjes,

D-box

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels staat de zender al bij de sportzenders. Maar je kunt er nog niet met succes op klikken:

image.thumb.png.4a7d70473040fddd88f63446971ac053.png 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-9-2022 om 14:56, D-box zei:

Klopt @Noordzee

Ik hoop dat de testfase snel voorbij is en dat die zender binnenkort wordt uitgezonden bij KPN iTV.

Misschien komt ie ook op de sat, maar dat horen we dan wel van @de vrije fries, die is sneller dan King of Sat.

Groetjes,

D-box

 

hoi,

hij zit al op de satelliet alleen op de verkeerde beam ( richting afrika )

W-Sport © LyngSat, last updated 2022-09-26 - https://www.lyngsat.com/tvchannels/--/W-Sport.html
Position Satellite Beam
EIRP (dBW)
Frequency System SR
FEC
Video Lang. Encryption Packages Source
35.9°E Eutelsat 36B South Africa
0
11387 V DVB-S2
QPSK
30000
5/6
MPEG-4
HD
Eng Nagravision Zap Anonymous
220703
7.0°E Eutelsat 7C Ethiopia
0
11513 H DVB-S2
QPSK
30000 HEVC
HD
Eng Nagravision Canal + Ethiopia Anonymous
211201
5.0°E SES 5 Sub Saharan Africa
0
11958 H DVB-S2
8PSK
27500
3/4
MPEG-4
SD
Eng Conax StarSat Anonymous
220709
W-Sport © LyngSat, last updated 2022-09-26 - https://www.lyngsat.com/tvchannels/--/W-Sport.html
 
  • Like 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Vrije Fries 👍

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt er haast wel op hè?😊

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2022 om 23:50, de vrije fries zei:

hoi,

hij zit al op de satelliet alleen op de verkeerde beam ( richting afrika )

Bwa , niks verkeerde beam !! 😲

Een groter wokpanneke in de hof , 20m zal volstaan vermoed ik !! 😁📡

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cookie monster

Kan misschien, maar ze zijn gecodeerd.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was bij die goeie Proximus ook gestart waar ik jammer genoeg op geabonneerd ben. Ter vervanging op dat vrije kanaal waar destijds ESportsOne op uitzond. Ik dacht dat het een vrouwensport zender ging zijn met Nederlands commentaar maar niets was minder waar. Toen ik hoorde dat het Engelse commentaar was, zapte ik snel weer naar Eurosport met Nederlands commentaar. 

Ik vind dan wel dat we wat betere Engelse zenders kunnen krijgen dan dat. Of toch op z'n minst met Nederlandse ondertiteling! 

Ondanks de brexit toch nog zo een Engelse zender in ons Belgisch pakket. Ze mogen hem hebben.

Misschien ze in Engeland eens laten kijken via sky naar ons Belgische sport 10 ze zullen ook raar opkijken. Persoonlijk geen Engelse zenders nodig, zouden ze in Engeland ook onze zenders aanbieden zoals wij er hier in overvloed hebben?

Ik heb het gevoel dat tv land Wonderland geworden is...

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Timm1983er komt in 2023 Nederlandse ondertitels bij sommige programma's op W-Sport kanaal.

en Sport10 heeft ook soms programma's met engels gesproken zonder ondertitels, dus ze doen het daar ook soms.

maar vraag me af of die zoveel kijkers hebben, Sport10 zat vroeger bij telenet en veranderde veel van naam toen, ze zijn er toen mee gestopt wegens weinig kijkers.

nu heeft proximus de Sport10 zender mee opgestart, ben benieuwd of die het lang uithoud in Vlaanderen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, digitaal kijker zei:

Sport10 zat vroeger bij telenet en veranderde veel van naam toen, ze zijn er toen mee gestopt wegens weinig kijkers.

Sport 10 zit nog altijd bij Telenet. Nu is de Ronde van Kroatie wielrennen bezig met Nederlandstalig commentaar.

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2022 om 01:29, D-box zei:

@cookie monster

Kan misschien, maar ze zijn gecodeerd.

Tja , en wie daarvoor dan speciaal een 20 meter schotel zou plaatsen .... 🤔

Bwa , ik ben sowieso niet geïnteresseerd betaal TV !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Satfeeds-DX zei:

Sport 10 zit nog altijd bij Telenet. Nu is de Ronde van Kroatie wielrennen bezig met Nederlandstalig commentaar.

Zat in het begin enkele jaren terug enkel bij Telenet, Telenet was hun sponsor door ze door te geven in het Telenet gebied en met reclame tussendoor dat Telenet inde, 

nu is de zender door Proximus gestart met hulp van Proximus, nu ze bij Telenet zitten hebben ze extra centjes, en tv Vlaanderen stuurt hem door via Proximus, ze werken voor nog meer zenders samen.

maar de vraag is of sport10 het deze keer kan uithouden en kijkers trekken, dat was tijdens Telenet tijd een probleem, veel veranderen van naam en amper kijkers.

 

W-Sport is een zender in het basis aanbod, of deze aantrok ga hebben van de kijkers bij Telenet vraag ik me nog af, veel kijken enkel maar de eerste 10 zenders op hun ontvanger.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zender loopt volgens mij kijkers mis omdat ze niet eens duidelijk weergeven wat ze uitzenden.  Ze zenden blijkbaar regelmatig voetbalwedstrijden uit de Portugese competitie uit, maar als je dat dan niet laat weten aan je kijkers, dan kijkt er natuurlijk niemand.

 

Idem met een aantal voorronde matchen van de Champions League.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...