Ga naar inhoud


Viaplay begint met reclame tijdens Formule 1races


Sprietje

Aanbevolen berichten

Als GP-blog in 2021 vraagt naar eventuele reclames tijdens F1-sessies, benadrukt de Scandinavische organisatie: "We zijn een advertentievrij platform, dus tijdens de F1-sessies zullen geen reclames uitgezonden worden, zie: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/84589/viaplay-en-formule-1-we-praten-met-de-ceo-over-reclames-en-prijs-per-maand.html

 

Er zouden 6 wedstrijden gratis te zien zijn, zie: https://www.f1maximaal.nl/formule-1/viaplay-neemt-televisierechten-formule-1-over-zes-wedstrijden-gratis-te-zien

Daar is nog niet veel van terecht gekomen.
Lees ook hier: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/84589/viaplay-en-formule-1-we-praten-met-de-ceo-over-reclames-en-prijs-per-maand.html

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uren geleden, Sprietje zei:

Heb je uberhaupt wel gekeken? Dan had je dit gezien

Juist zo'n reclame "banner" van karglas heb ik wel gezien tijdens de race!!! (volgens het twitterbericht dat je gaf)

Ik dacht dat het je ging om een reclame blok beeldvullend, excuus.

 

 

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb het gezien, er kwam tijdens de race reclame boven in het beeld in de uitzending van viaplay dat wordt uit gezonden door ziggo.

 

Ook stoor me hieraan, tegenwoordig kun je niet meer fatsoendelijk tv kijken zonder die al die vreselijke reclame,vroeger was dat wel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook Viaplay extra via Ziggo. 
de banner van Carglass is al een aantal wedstrijden te zien en is voor mij de reden om te stoppen met Viaplay zodra het extra kanaal niet meer lineaire uitgezonden wordt. 
 

Beeldkwaliteit middels streaming (Viaplay app Samsung Tizen) is duidelijk waarneembaar slechter dan het extra kanaal aangeboden door Ziggo. 
 

En kan niet wennen aan het hoog in emotie gehalte van presenteren van beide commentatoren tijdens de wedstrijd. 
 

Dus voor mij nog even volhouden en dan rappoklappo naar F1 Tv. 
 

Mvgr, HJS

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leg mij eens uit waarom er ook maar iemand in Nederland voor viaplay zou kiezen als F1TV beschikbaar is? F1TV is goedkoper, betere beeldkwaliteit, zelfde commentaar als viaplay + commentaar in 5 andere talen, aangeboden via hetzelfde medium (internet). Ik snap het niet, zeker als Viaplay met reclamebanners begint. Gewoon overstappen op F1TV, de gratis third party app multiviewer voor pc downloaden en je kan nergens beter F1 kijken. En dan staan die rechten snel weer in de uitverkoop bij Viaplay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...