Ga naar inhoud


Viaplay begint met reclame tijdens Formule 1races


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dat is te lezen bij Totaal TV. Er werd reclame getoond van Carglass tijdens de F1 in Singapore en dat terwijl het abonnement al €13,99 per maand kost.

Ook zijn er nog steeds veel klachten over storingen op Viaplay. Sommige hebben de finish in Singapore niet kunnen zien, zie: https://www.xgn.nl/nieuws/viaplay-wordt-weer-afgebrand-op-social-media-na-gp-van-singapore

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb de laatste wedstrijden bekeken via F1TV, ik heb geen klachten over de kwaliteit van de stream.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Ik heb de laatste wedstrijden bekeken via F1TV, ik heb geen klachten over de kwaliteit van de stream.

Hier ook niet met de app in de lg tv , alleen die reclame 💩

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er werd via een internet browser gekeken op een laptop.

Ik heb geen reclame gezien.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar gaat het niet om. Het is een exlusieve dienst die aangegeven zonder reclame werkt. Als ze voor dat geld - en ook nog eens ongevraagd - reclame gaan toevoegen is dat feitelijk in strijd met de ALV. Als je klant bent van die club zou ik goed in de gaten houden!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op klachtensites heeft Viaplay de volgende reactie gegeven:

 

“Zoals je misschien weet, het is vrij gebruikelijk dat er tijdens live sportevenementen sprake is van enige commercie. Als je het zou vergelijken met andere aanbieders van live sport, dan zou je kunnen merken dat wij als Viaplay het erg beperkt houden. Wij maken voornamelijk promotie voor onze eigen content met af en toe een uitstapje naar andere commerciële partijen."

 

Met deze leugen (want bij Ziggo werd helemaal nooit reklame getoond tijdens de wedstrijd) zetten ze de deur open voor steeds meer reklame. Viaplay vind het kennelijk normaal dat klanten de hoofdprijs moeten betalen en dan nog steeds naar reklame moeten kijken.

 

Opzeggen is het enige wat helpt. Als iedereen zijn abonnement de deur uit doet komen de rechten weer bij een partij die wel luistert naar zijn klanten.

  • Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag is of Viaplay heeft aangegeven dat er reclamevrije diensten worden aangeboden (zoals Netflix en Videoland dat doen). Is dit niet expliciet beloofd, dan mogen ze het. Aan de abonnee dan de keus om de dienst te beëindigen. Hierbij mag natuurlijk vermeld worden dat er voorheen géén reclame was en dat zou dan als misleiding betiteld kunnen worden.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of iedereen geconcentreerd naar de F1 Wedstrijd zat te kijken en niet bewust opgelet heeft wat er aan reclame getoond werd is ook belangrijk in retrospectief.

Voorlopig is het nog niet zo ernstig dat men met tena-lady en ariel-pods of undermeister slapen gaat.

Elke vorm van reclame binnen paytv is extreem onwenselijk. @Viaplay

 

 

maar hoe totaaltv er in zit is ook behoorlijk fout

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Er werd inderdaad even gepauzeerd voor andere "programma's over sport" EN karglas maar alleen tijdens de voor en nabeschouwingen, niet tijdens de race.

Ik zal het zeker in de gaten houden want na f1 bij Ziggo Sport was ik met Viaplay wel blij zonder getut.

 

Heb je uberhaupt wel gekeken? Dan had je dit gezien tijdens de F1: https://twitter.com/DevinGamed/status/1576572125413986304/photo/1

 

Blijkbaar hebben meer mensen zitten slapen tijdens de race die het niet gezien hebben. Ik had het toch in het eerste bericht al aangegeven, zie: https://www.xgn.nl/nieuws/viaplay-wordt-weer-afgebrand-op-social-media-na-gp-van-singapore

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...