Ga naar inhoud


Geen Canaal digitaal ontvangst in Spanje met automatiscche schotel


rudolfje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Welkom,

 

Iets meer gegevens zouden welkom zijn.

 

De afmetingen van de schotel.

Welke regio in Spanje.

 

 

In zuid of zuidwest Spanje zit je aan de rand van het verzorgingsgebied wordt het signaal steeds zwakker.

met een kleine automatische schotel ga je dan geen beeld meer krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees voor TS dat CeesV het juiste antwoord al heeft gegeven, namelijk dat de schotel mogelijk te klein is, zeker voor Astra 3. Mogelijk wel voor Astra 1 zodat je nog wel BVN en Duitsers kunt kijken. Maar als jouw Alden aangestuurd wordt door een Alden SSC, dan is normaal gesproken DISEqC 3 niet conform de instelling in deze SSC. Mits aangeschaft in Nederland. 
Jij vermeldt nergens of jij überhaupt wel een lock krijgt op Astra 3 of op eender welke andere satelliet. Staat de schotel uitgericht in een bepaalde richting?

Bij een SSC controller wordt de de satelliet die gevonden is kort getoond op het display. Je kunt met een SSC ook handmatig de satelliet kiezen. Zet dan wel DISEqC uit op de TV anders gaat dat sowieso niet lukken. Hoe dat moet staat ongetwijfeld in de manual van de Alden SSC.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Geen Canaal digitaal ontvangst in Spanje met automatiscche schotel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...