Ga naar inhoud


Icloud foto's verwijderen, maar niet van alle apparaten


Checkin

Aanbevolen berichten

De icloud zit weer eens vol.

 

Nu wil ik alleen de icloud foto's verwijderen, maar niet gelijktijdig van alle apparaten. (Dus niet van mijn telefoon verwijderen)

 

Zie ik iets over het hoofd ?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als de iCloud of welke Cloud ook vol is dan kun je die eerst fysiek kopieren naar het toestel geheugen in een aparte foto map, let op niet symlinken maar copieren, daarna kun je de iCloud leegmaken c.q. reduceren qua foto's.

 

echter de iCloud zal een heel stuk groter zijn dan het telefoon toestel geheugen dus moet je al geheugen simmetjes kunnen bijplaatsen!

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 8-11-2022 om 13:43, Tonskidutch zei:

Als de iCloud of welke Cloud ook vol is dan kun je die eerst fysiek kopieren naar het toestel geheugen in een aparte foto map, let op niet symlinken maar copieren, daarna kun je de iCloud leegmaken c.q. reduceren qua foto's.

 

echter de iCloud zal een heel stuk groter zijn dan het telefoon toestel geheugen dus moet je al geheugen simmetjes kunnen bijplaatsen!

 

Je kan iCloud ook via de Mac of PC benaderen en dan hetzelfde als voorgesteld doen.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check bij een dergelijk bericht eerst even of het wel klopt.

Ik kreeg een paar dagen geleden ook iets dergelijks dat er nog 540 MB over was of zo. Nieuwsgierig even gecheckt en het was in werkelijkheid iets van 50 GB.

Wijzer op de link zetten en als daar geen Apple instaat is het een fishing geval.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...