Ga naar inhoud


krijg foutmelding als ik met vmware player 17 een besturingssysteem wil instaleren.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb met succes een andere en grotere hdd gestoken, maar nu bots ik tegen een ander probleem.

Ik wil virtueel vmware player 17 gebruiken om een linux distributie en windows 11 te proberen, maar helaas, ik krijg een foutmelding, en ik begrijp ze niet.

zie foto.

mijn pc, is een jaar of 6 oud, heeft 8 Gb geheugen en er draait windows 10 pro (met officiële licentie) op.

kan het zijn dat mijn pc, dit niet aankan?

alvast bedankt.

vmwarefout.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zet de 3D acceleratie voor deze VM maar is uit, dat zal het probleem waarschijnlijk oplossen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag, maar kan je iets meer zeggen waar en hoe aub?

ik stuur ook even de log file mee in rar bestand.

mksSandbox-0.rar

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u, ik zal er mij in verdiepen. Maar ik zou blijkbaar beter zijn met 16 ipv 17.?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...