Ga naar inhoud


EPG, gedeeltelijk alleen now/next informatie?


Bambike

Aanbevolen berichten

juist .Overgekeken :) maar als je zoekt op internet is hij te vinden op die buitenlandse sites

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Bambike zei:

Welja ik heb nergens een epg inporter gevonden die zou werken met een OE2.5

Enkel in de PeterPan image kun je via de feed wel iets gelijkaardig installeren

Die haald veel epg binnen vooral TVvlaanderen, Canaaldigitaal en de Duitse zenders, van de Britse zenders niks

 

Als TVV en CDS werken zouden de Britse zenders van 28.2E ook van EPG moeten voorzien zijn van EPG met Rytec.

Laten we proberen uit te vinden waarom dit niet zo is.

 

Kun je even de service ref van een 3 tal Britse zenders opzoeken en hier posten.
Ik bedoel dit:

 

BBC One HD  1:0:19:1B31:802:2:11A0000:0:0:0:

etc....

 

Mischien scant die Dreambox wel deze Britse kanalen op een eigenaardige manier, en krijg je een iets andere service ref.

 

PS:  Ik weet heel weinig van de EPGimporter voor de OE2 images (Dreambox).
Je zou het gutemine moeten vragen, maar die is verdwenen.

 

 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gutemine ‘woont’ nu op www.boxpirates.to alleen is de vraag of je een fatsoenlijk antwoord krijgt. Meestal wordt het iets als ‘als je te stom bent om mijn plugins te gebruiken…..’. Dat is ook de reden waarom hij op den duur overal uitgekotst wordt. Zels op het thuisforum van Dream is hij niet meer welkom… Hij is een getalenteerde coder, maar een hork…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid

Het gaat wel degelijk over een dreambox 7080

Met de OE2.5 dreamOS online rescue gedaan

Via Barry allen op een cf staan newnigma, dream elite, merlin

Epg van tvvlaanderen, canaaldigitaal en de Duitse zenders komt zonder probleem binnen. Hiervoor is geen plugin nodig

Van de Britse zenders komt enkel now en next binnen na afstemmen op die zender

Blijkbaar bestaat er geen epg importeren voor OE2.5

De vraag is nu wat te doen om toch die EPG van de Britse zenders te laten laden in de dreambox

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

klein beetje gezocht via google en gevonden dat dit mss wel een goede is : enigma2-plugin-extensions-epgimport_2.21.20201129_all.deb

 

https://global-satinfo.in/viewtopic.php?t=2560

 

 

Google is steeds je vriend in zulke gevallen als je de moeite kan doen en weet hoe te zoeken :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze had ik nog niet gevonden, bedankt voor de link maar spijtig genoeg is de plugin niet meer te downloaden vanop die site
Met de naam van de plugin en google heb ik er wel eentje gevonden

In Dream elite werkt de plugin

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2023 om 15:56, Mimisiku zei:

Gutemine ‘woont’ nu op www.boxpirates.to alleen is de vraag of je een fatsoenlijk antwoord krijgt. Meestal wordt het iets als ‘als je te stom bent om mijn plugins te gebruiken…..’. Dat is ook de reden waarom hij op den duur overal uitgekotst wordt. Zels op het thuisforum van Dream is hij niet meer welkom… Hij is een getalenteerde coder, maar een hork…

 

Waarom ik gutemine vermeldde:

 

gutemine heeft de EPGimport aangepast voor gebruik op de OE2.xx  images.  Hij heeft nooit willen zeggen wat hij veranderd heeft en ook niet wat inbegrepen is.  Ook is dit verschillende jaren geleden gebeurt, en sindsdien zijn er enige modificaties aan EPGimport gebeurt, zoals het gebruik van de custom.channels.xml file en de channel_id_filter.  Of deze het gehaald hebben in de OE2.xx versie is de vraag.  Daarom mijn opmerking.

Mijn ervaring met hem is vergelijkbaar met het bovenstaande.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...