Ga naar inhoud


Ik kan de canal digitaal app niet vinden in de google playstore.


robert1968

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, via via heb ik nu de canal digitaal app erop maar de app's kijk en npo start lukken niet. Als je zegt: donwloaden dan komt de melding: de app is niet geschikt voor jou apparaat. Wat nu? Dit is de 2e mediabox die ik bestel maar als je er geen Nederlandse apps op kan zetten heb je er niets aan! Wat doen we fout? Mvg Robert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk! Een degelijk apparaat kopen.. een Chromecast, FireStick etc. Niet van die supergoedkope AliExpress rotzooi…

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft niks met een ‘kroontje’ van doen! De koper moet gewoon wat voorwerk doen voordat hij wat koopt! (Due diligence heet dat). Hij had ook kunnen navragen of de NL Playstore werkt. Maar als je lukraak (vaak goedkoop) allerlei rotzooi gast kopen dan moet je niet gaan jammeren dat het wéér niet werkt. Dan kun je als TS boos worden op de reactie (wat je niet zint), maar je moet het gewoon bij jezelf zoeken…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben je probleem toch opgelost.

 

Je hebt een box gekocht waar geen playstore opstaat die de Belgische of Nederlandse apps aanbied.

Meestal is de playstore dan nog aangepast omdat die op dergelijke boxen helemaal niet werkt.

 

Ik heb een Nokia box en de apps van TVV , canaldigitaal, VTMgo....zijn allemaal beschikbaar.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...