Ga naar inhoud


Vraag aan Old Satterhand over de VU + Ultimo 4K


dirk044

Aanbevolen berichten

Beste Old Satterhand, 

 

Ik lees dat jij een VU+ Ultimo 4K gebruikt.

Ik heb zelf een VU+ Solo 4K, die mij goed bevalt, maar die kan helaas niet streamen.

Ik was destijds van plan om ook de Ultimo 4K te kopen, maar die was toen al

niet meer leverbaar.

Is de Duo 4K SE de vervanger en vergelijkbaar met de Ultimo 4K en kan deze wel streamen.

Alvast dank voor je antwoord. 

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik weet niet of ik ook mag antwoorden, maar mijn Solo4k kan streamen.

Waarom zou die van jou dat niet kunnen?

 

Net als mijn Duo 4k SE BT ook streamen kan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ceesv,

Dank voor je snelle antwoord.

Ligt dat dan misschien aan de tuner die in mijn Solo 4K zit.

Op 5W zitten veel zenders die je alleen op die manier kan ontvangen.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar lijkt het wel op.

 

Maar de multi-stream ontvangst is al uitgebreid aan de orde geweest in de afgelopen weken.

De Vu+ Duo4K SE (BT) kan multi stream uitzendingen op 5 west ontvangen en zichtbaar maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dirk044 Ik zie dat je vraag al uitgebreid is beantwoord.

Gelukkig is hierbij op tijd aan het licht gekomen dat je iets wilt weten over multistream ontvangst.

Helaas heb ik geen antenne op een multistream satelliet/transponder dus kan ik je daar niet mee helpen.

 

In tegenstelling tot een aantal veelposters op dit forum ben ik gewend om zelf onderzoek te doen en niet alles klakkeloos te kopiëren van het internet.

Zonder eigen ontvangstmogelijkheid van een multistream transponder is dat helaas (nog) niet mogelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...