Ga naar inhoud


Streamen op een oude VU+Uno


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Beste sat-vrienden,

ik heb hier een oude VU+Uno staan met VTI 11.0.2 van 2017.  Een nieuwere versie kon ik niet vinden of is er niet.

Nu heb ik de kanalen lijst van Hans erop geladen met Dreambox Edit. Niet voor de TV kanalen (de meeste doen het hier sowieso niet) maar voor de streaming kanalen die erg omvangrijk zijn in zijn lijst.
Dit werkt niet lekker. De zenders komen met horten en stoten binnen en bevriezen of de ontvanger crashed helemaal en moet opnieuw gestart worden.
Mijn vraag is of dit niet gaat met dit oude beestje of moet ik een nieuwere generatie VU+ kopen?
Of heb ik wat over het hoofd gezien?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


De streaming zenders welke via het internet opgeroepen kunnen worden werken hier op een nieuwere en krachtige Vu+ ULTIMO4K ook niet allemaal. Dat is geoblocking en serverlocatie afhankelijk, maar ook bij mij de Ziggo sandbox.

Maar die zogenaamde url's die in dergelijke lijsten taan veranderen veel vaker dan "ons" lief is.

Misschien niet teveel van verwachten en gewoon sat kijken. ;)

 

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Maar die zogenaamde url's die in dergelijke lijsten taan veranderen veel vaker dan "ons" lief is.

 

Klopt helemaal! Daarom heb ik ook een Formuler aangesloten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...