Ga naar inhoud


Vreemd, nog 163 van de 500 Gb over, schijf vol


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Iets raar gisteren op mijn VU zero 4k UHD.

Ik wilde iets opnemen, en kreeg de melding van geen vrije schijfruimte meer.

Bij het mount menu, kan je schijf controleren, en die zei, dat de schijf beschadigd is.

Bij nadere controle, had ik nog ,163 Gb van de 500 over.

Ik geloofde het niet, en zette een opname of 200 op een andere schijf.

Bij het lbijna eegmaken van de schijf, weer aangesloten, en je raad het nooit, een opname werkte weer.

Weet iemand waarom ik niet meer kon opnemen ondanks nog 163Gb vrije schijfruimte had.

Die externe schijf hangt met een USB hub en 3 externe kaartlezers aande USB poort aansluiting van de zero 4K UHD.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij het mount menu, kan je schijf controleren, en die zei, dat de schijf beschadigd is.

 

Ik denk dat je hier zelf aangeeft waarom.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er een partitie op je hdd?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een schijf die kapot is blijft kapot  tijdens deze meldingen, kon ik moeiteloos opnames bekijken.

Het is een passieve USB hub een 3.0 om UHD te kunnen opnemen.

Het raarste maar bijzonderste is dat het terug werkt.

Maar het is en blijft een raadsel.

Het is een manuele schijf, en ja die is en er staat een partitie op.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel ruimte ben je kwijt van alles wat vóór die partitie staat?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je misschien meerdere partities gemaakt?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de partities niet aangeraakt.

1 partitie.

Enkel over gekopieerd en dan via de VU gewist.

Enkel de UHD opnames stonden er nog op, omdat ik ze niet op computer kan afspelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Ik heb de partities niet aangeraakt.

1 partitie.

Enkel over gekopieerd en dan via de VU gewist.

....

Nou, dan weet ik het ook niet meer, je hebt de partities immers gewist.

Maarja, het werkt weer, en dat is het belangrijkste.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...