Ga naar inhoud


Server hardware sat4all op z'n laatste benen. Jullie hulp nodig!


Big fellow
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

Toen ik op woensdag de post maakte hier op het forum, had ik nooit verwacht dat er binnen een paar dagen zoveel respons zou komen, en dat de donaties binnen stromen. Ik zat stilletjes te hopen dat we misschien 75% van het streefbedrag zouden halen. Dat we nu op dit moment al ruim boven de 90% zitten had ik nooit verwacht!

 

Ik wil daarom persoonlijk een ieder die een donatie gedaan heeft hiervoor heel erg hartelijk bedanken! Jullie hebben mijn verwachtingen zwaar overtroffen! Nogmaals mijn persoonlijke dank hiervoor!

  • Like 3

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder
3 uren geleden, JoeC zei:

Ik wil wel doneren maar niet vanuit de ingelogde versie.....  Ideal of creditkaart oid maakt niet uit maar geen koppeling tussen mijn donatie en mijn userid.  Kan de donatieknop publiek beschikbaar komen?  Ik ben vast niet de enige die er zo over denkt...

 

Ehm, heb je niet nu al gezegd openbaar (als lid) dat je wilt doneren. Is dat niet hetzelfde?

 

Helaas kan dat niet. Ik zou zeggen, als je echt geen link wilt, met of zonder VPN en een wegwerp email adres een nieuw account aanmaken, doneren en ons het account weer laten verwijderen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
22 minuten geleden, Big fellow zei:

Toen ik op woensdag de post maakte hier op het forum, had ik nooit verwacht dat er binnen een paar dagen zoveel respons zou komen, en dat de donaties binnen stromen. Ik zat stilletjes te hopen dat we misschien 75% van het streefbedrag zouden halen. Dat we nu op dit moment al ruim boven de 90% zitten had ik nooit verwacht!

 

Ik wil daarom persoonlijk een ieder die een donatie gedaan heeft hiervoor heel erg hartelijk bedanken! Jullie hebben mijn verwachtingen zwaar overtroffen! Nogmaals mijn persoonlijke dank hiervoor!

 

Zelf ben ik er ook helemaal stil van geweest eerder vandaag en enorm dankbaar voor de steun.

We zitten nu op 92,35%.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met veel plezier een donatie gedaan. Het forum heeft mij enkele malen prima geholpen!

  • Like 1

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, cookie monster zei:

Ondanks dat TV kijken mij geen fluit meer interesseert ,

deze site mag wel blijven bestaan ivm interessante weetjes / hulp !!

Ik heb echter geen:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Giropay
  • Credit Card

Is er andere manier zoals bankoverschrijving mogelijk ??

Ik gebruik geen thuisbankieren e.d. !! Ik betaal altijd per overschrijving

via mijn bankkantoor , kan dit ook op die manier , aub ??

Kan je thuisbankieren en iDeal aanbevelen, Cookie.

Maar laten je slechte ogen dat niet toe?

Hoewel het niet kleiner is dan hier op het forum.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@Cookie
En anders wil een ander lid vast wel proxy voor je zijn. Ik heb geen andere opties voor je.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn er!

image.png.19c81602f06c1efcf1973bfeaf850a51.png

Heel erg bedankt allemaal voor jullie donaties. Zoals ik eerder schreef had ik dit echt niet verwacht, en zeker niet in zo'n korte tijd.

 

Ik denk dat Michel de koffie knop laat terugkeren, en ik hoop dat er in de toekomst mensen zo af en toe eens op die knop klikken en een koffie kopen voor het team van sat4all! Af en toe hebben ze die koffie hard nodig! 🙂

 

Nu wordt het werk aan de winkel voor Michel, met het aankopen van de hardware voor de beste prijs / voorwaarden, en daarna de installatie van de software en de vervanging van de server in het data centrum. Sorry Michel dat wij je dit werk geven 😛 . 

 

Allemaal heel erg bedankt!

  • Like 2

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
  • Oplossing

Enorm bedankt iedereen!

 

Zodra we een keuze hebben gemaakt voor de nieuwe server laten we jullie zeker weten wat (en wanneer) we het gaan ophangen!

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag zojuist in mijn profiel dat ik bijna 21 jaar geleden me heb aangemeld en sindsdien regelmatig het forum bezoek.

Dus ik kan jouw Michel en het sat4all team alleen maar bedanken voor wat jullie doen om het forum in de lucht te houden en de community en mij om de hobby kleur te blijven geven.

 

DANK! 

  • Like 2

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michel haalde dit topic uit de spotlight

Grappig, ik krijg net een mail met de steunvraag, kom ik hier ff kijken, blijkt het geld al binnen te zijn een uur geleden 😄  Dat is snel gegaan!

 

Ik heb toch noch een duit in het potje gestopt. Al kom ik hier nog zelden, vroeger heb ik hier veel opgestoken. En oude vrienden laat je niet vallen 😉

  • Like 2

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat jullie er al zijn, toch nog een kleine bijdrage gedaan. Doe er iets leuks mee.

 

In het verleden heel veel lol aan dit forum beleefd en als ik nu nog eens vragen heb, is hier meestal wel een antwoord te vinden.

 

Zet het goede werk voort mensen.

  • Like 1

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou aan de oude hap die ook bijdraagt maar hier zelden komt willen zeggen: kom hier nog eens wat vaker langs, niet alleen om 1x per jaar wat te lezen maar ook om eens wat mee te delen want jullie hebben vast heel veel interessants te melden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...