Ga naar inhoud


CAID 0606 in OScam


Dreeke
Ga naar oplossing Opgelost door Codx,

Aanbevolen berichten

Aha dus toch.... Iik had toen 2 mogelijke oorzaken, of het share protocol inderdaad of een bug in de Oscam ARM versie voor de PI.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de goede orde, de Ziggo CAID 0606 kaart werkt niet in alle aangeboden oscam versies. De OpenPli standaard aangeboden oscam-emu werkt wel met 0606, terwijl zowel in OpenPli en OpenATV de oscam-icam versies er niet mee werken. Diverse maaksels geprobeerd, maar helaas. Je ziet dat de emulator 0606 weigert. Ik ben natuurlijk geen expert, maar dit zijn mijn ervaringen.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat OScam-icam streamrelay gebruikt en Ziggo niet. Daar moet je geen EMU voor gebruiken

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dreeke zei:

Voor de goede orde, de Ziggo CAID 0606 kaart werkt niet in alle aangeboden oscam versies. De OpenPli standaard aangeboden oscam-emu werkt wel met 0606, terwijl zowel in OpenPli en OpenATV de oscam-icam versies er niet mee werken. Diverse maaksels geprobeerd, maar helaas. Je ziet dat de emulator 0606 weigert. Ik ben natuurlijk geen expert, maar dit zijn mijn ervaringen.

 

De emu heeft op zich niks met 0606 te maken, een emu is bedoeld om mbv sleutels een kaart te simuleren, maar jij hebt al een kaart dus is de emu functie  overbodig.  Bij mij leest ICAM oscam wel al mijn kaarten. Maar het kan zijn dat jij een versie hebt waar bepaalde onderdelen niet in gecompiled zijn.  Maar icam-oscam is alleen interessant voor SKY.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...