Ga naar inhoud


Nieuwe fastscanlijst Canal Digitaal per 16-05-2023


Sprietje

Aanbevolen berichten

Gisteren 16-05-2023 is de nieuwe fastscanlijst van Canal Digitaal beschikbaar gekomen. Bij een nieuwe fastscan komt de zender BVN nu van de nieuwe frequentie 12515H en zit ook de zender EarthxTV op positie 49.

Nieuw TV Rus+ op positie 289.

De zender Current Time TV is verhuisd van positie 289 naar 287.

Mogelijk zijn er nog meer aanpassingen.
De nieuwe zenderlijst in PDF is nog niet beschikbaar.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Moderator

Je kan de fastscan zenderlijst downloaden zonder abonnement in je ontvanger.

Je stemt af op bijvoorbeeld Nederland 1 en start de fastscan optie van je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het lukt me niet met een oude multytenne met 4 lnb's, ik denk dat niet alles meer helemaal ok is, het is ook een oudje die ik afgestoft heb en wilde uit proberen. Wil nu een triax 78 met multiblock 4 lnb (alps torpedo model) gaan proberen.

@Sprietje zou je voor mij willen berekenen de afstanden van de lnb's en de schuinte van de rail? Mijn locatie is 51°19'1 N en 3°33'11 E.

Bij voorbaat dank.

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste wanderer

 

Ik wil dat best voor je uitrekenen maar niet in het onderwerp "Nieuwe fastscanlijst Canal Digitaal per 16-05-2023".
Zou je een nieuw onderwerp aan willen maken in schotelpark?
Zou je je coördinaten in decimalen aan willen geven, dan kan er minder fout gaan. Tot 2 decimalen is voldoende.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator
9 minuten geleden, klungel1941 zei:

Kan ik nu nog van de fatsoen functie gebruik maken?

Fatsoen is een eigenschap die niet in een ontvanger is ingebouwd.

 

Maar bedoel je misschien de fastscan functie?

 

Die kan je nog steeds gebruiken, maar dan is een fooi in het fooienpotje wel zo fatsoenlijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...