Ga naar inhoud


Kan je een ingevuld mail contactformulier terugvinden?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik heb een mail aanbieding  van een leverancier en had daar vragen over. Op de mail staat "contact" en een in te vullen formulier. Eens je dit heb ingevuld en verstuurd vind ik dat niet meer terug. Zodoende kan ik daar ook niet meer naar verwijzen indien ik een gewone mail stuur. Een contactformulier staat niet als een verstuurde mail.

Of heb ik het totaal fout?

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat klopt. Het contact formulier wordt verzonden door de webserver, dus niet door jouw email programma. Dus je kan het niet terugvinden. Enige wat je zou kunnen doen is een schermafbeelding maken van het ingevulde formulier.

Echter het is een goed gebruik om de email die verstuurd wordt door de webserver ook naar de persoon te sturen die het heeft ingevuld. Van de serieuze organisaties verwacht ik dat >90% dit gewoon doet.

  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik twee keer meegemaakt, dat ik zo'n online formulier invulde en geen bevestiging ervan ontving via email.

 

En dat was behoorlijk vervelend wegens een AOK (krankenkasse) uitkering die ik zo bleek achteraf toch misgelopen was. ( Digitaal Duitsland 😖 )

Sindsdien maak ik altijd screenprints of ook wel schermknipsel genaamd die ik eerst dan pas wis als er een bevestiging via email retour gekomen is.

 

En ook van die email maak ik via printopdracht een microsoft pdf. Soms komt die nog van pas.

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...