Ga naar inhoud


Welke zenders bij "Extra Kaart" - Royaal abbo


TheEnforcer
Ga naar oplossing Opgelost door el renegade,

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Je reactie wekt de suggestie dat je die extra kaartjes voor derden buitenshuis gebruikt. Dat kan, maar dat mag niet.

Als ik het mis heb verontschuldig ik me bij voorbaat.

Dat heb je mis, in dit geval gaat het gewoon om mijn ouders in het buitenland die een volledig Royaal abbo hebben bij CD met o.a. een MP201 ontvanger en een SAT801 ontvanger (met dus zon grijze extra kaart). Zijn al 80jaar lid ofzo (overdreven maargoed :)) en hebben al heel wat perikelen meegemaakt bij CD (zie ook mijn posthistorie). De SAT801 dacht ik te kunnen vervangen door een andere MP201 (degene die van mij was overgebleven toen ik nog lid was) maar dat gaat dus niet zo makkelijk als blijkt dat het huidige zenderpakket wat men nu nog ontvangt op de grijze extra kaart niet overgezet kan worden naar zo'n ViaAccess kaart. Dat was in 2016 ook al het geval toen we gezeur kregen met de DSR ontvangers die na een update onbruikbaar werden... Dat is volledig ge-escaleert destijds tot de hoge personen bij CD, affijn, ik ga het allemaal niet herhalen :)

 

-edit-

De MP201 werkt voor mijn ouders supersimpel, makkelijk, snel en weinig gezeur mee. Vandaar dat ik dacht om dat gedrocht van een SAT801 te vervangen...

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, TheEnforcer zei:

Dat is wat ik terugkrijg van CD.

 

Dit is ook raar, want je krijgt volgens mij altijd het familie pakket (rijk)  op een 2e kaart als de hoofdkaart hoger dan basis pakket (riant) heeft.  Ik vermoed dat de medewerker dit niet goed weet.  Ja je krijgt een basis pakket op de 2e/3e kaart als het hoofdpakket ook basis is. (rijk) 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Codx zei:

 

Dit is ook raar, want je krijgt volgens mij altijd het familie pakket (rijk)  op een 2e kaart als de hoofdkaart hoger dan basis pakket (riant) heeft.  Ik vermoed dat de medewerker dit niet goed weet.  Ja je krijgt een basis pakket op de 2e/3e kaart als het hoofdpakket ook basis is. (rijk) 

Daarom wil ik niet zomaar dingen gaan veranderen, de ene medewerker zegt dit, de andere dat, als ik dalijk een medewerker in het weekend tref, als ik het ga omzetten bij ze, die er totaal geen kaas van gegeten heeft dan zitten mijn ouwelui met de gebakken peren zoals in 2016 ook al het geval was...

 

Ook op hun website is er nergens eenduidig iets te vinden, hun zenderlijsten kloppen al helemaal niet. Volgens de website https://www.canaldigitaal.nl/zenderlijsten/zenderlijst-satelliet/#royaal heeft het royaal pakket geen eens Ziggo Sport Select erbij zitten terwijl dat op de andere website https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/royaal/ wel aangegeven staat...

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2023 om 15:52, el renegade zei:

Als je een extra kaart hebt van vroeger met entertainment (Royaal) werkt dat nog steeds. Als je iets veranderd/opzegt etc ben je het kwijtIMG_20230617_154710.thumb.jpg.7856c6aa1156a9641da23038e8a92ba6.jpg

Dank voor je reactie en hiermee bevestig je mijn vermoeden.

 

Ik laat het dus vooralsnog even zo, best wel irritant dat CD zo omgaat met dit soort aanpassingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...