Ga naar inhoud


Ondertitelen met kodi


B17

Aanbevolen berichten

Ik krijg het maar niet voor elkaar om Nederlandse ondertitels ervoor te krijgen op de One met Kodi.

Alle instellingen nagelopen, download de ondertitel ook keurig, zie het ook staan, maar als ik kies voor de gedownloade ondertitel gebeurd er niks.

Zie ik iets over het hoofd, of kan het gewoon niet met Kodi op de Dreambox...

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nul ervaring met Kodi.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja waarom reageer je dan?  ik heb wel ervaring met kodi alleen draai ik die op een mini-pctje.

 

Ik denk dat de gedownloade ondertiteling niet goed is, ik zou zeggen probeer is een andere desnoods engels.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk is of die echt ingebakken is, of een srt bestandje er bij zit. Als die werkt weet je meteen of het aan jou ondertitelingsbestand ligt.  ik zal straks is kijken of ik kodi kan installeren op een VU+  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De engelse Is werkelijk ingebakken, als ik met Kodi via opensubtitles download  dan doet ie dat keurig, echter tevoorschijn komen dus niet...

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je Kodi zelf zoeken naar de ondertitel of kies jij de ondertitel?

 

De naam van de ondertitel moet hetzelfde zijn dan die van je film.

Oei blijkbaar wel, wat snel gereageerd.

 

Ik draai Kodi op een streamingbox en heb geen problemen met de ondertitels.

Ik start de film, en dan laat ik Kodi de ondertitel zoeken, via de toast ondertitel

Vervolgens start ik de film terug.

 

Vroeger in een oudere versie pakte hij de ondertitels automatisch, maar ik vermoed dat je nu een account moet aanmaken waar dat hij de ondertitels vandaan haalt.

ik heb me er niet meer in verdiept.

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de keuze uit welke ondertitel je wil?

 

Als ik laat zoeken, ik heb drie aanbieders in de lijst staan, dan krijg ik al de mogelijke ondertitels.

ik kies dan die met de meeste sterren, en/of waarvan de naam het beste overeenkomt met die van de film en kies die.

meestal is het dan wel de goede.

Als er tijdverschil opzit kies ik gewoon de volgende.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 

Op 20-8-2023 om 16:07, B17 zei:

De engelse Is werkelijk ingebakken, als ik met Kodi via opensubtitles download  dan doet ie dat keurig, echter tevoorschijn komen dus niet...

Heb je de instelling voor ondertiteling op Nederlands gezet?

Als deze op, standaard, Engels staat en de ondertitel wordt automatisch ingeladen, dan kiest hij voor de Engelse taal.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep staat standaard op nederlands en heb dus keuze. De Engelse wordt dan ook niet standaard ingeladen, maar als ik die keuze maak komt het keurig tevoorschijn. Kies ik voor de externe Ned. ondertitel, dan gebeurd er niets, ook niet ondanks ik de standaard instelling op dutch heb gezet. Wat zien we over het hoofd....🙄

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...