Ga naar inhoud


NLZIET met extra zenders.


790MHz

Aanbevolen berichten


Dit wordt een interessante optie, kan dit in België ook aangevraagd worden???

ik veronderstel van niet zonder nl adres en bankrekening, maar toch eens vragen hier aan de kenners.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, 790MHz zei:

Een abonnement afsluiten kan perfect vanuit België met een kredietkaart en Nederlands adres.

Ah ok, nu nog een Nederlands adres vinden 😉

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

NLziet vraagt helemaal geen adresgegevens. Alles wat je nodig hebt is een email en betalen.  Je verklaart door akkoord te gaan met de voorwaarden zelf dat je primaire adres in Nederland is. Betalen met een buitenlandse kaart is wellicht niet handig, Van NLZiet wordt verwacht dat ze controleren of je in Nederland woont. De gebruikte betaalmethode mag hiervoor gebruikt worden. Betalen via PayPal is wellicht handiger, betalen vanaf een Nederlandse rekening heeft uiteraard de voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, digitaal kijker zei:

bedankt voor de info @zeeteefje we zullen het eens bekijken of het lukt vanuit belgie met PayPal of MasterCard.

Idd, ik heb het al 2 jaar zonder Nederlands adres . Het gaat gewoon van mijn creditcard af elke maand

 

Lange tijd geleden is die vraag al eens geweest,  ik heb het hier toen ook aangegeven,  moet eens kijken wie dat toen ook al allemaal aangeschaft heeft . De beeldkwaliteit is ook top top!

aangepast door chukky2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, chukky2 zei:

Idd, ik heb het al 2 jaar zonder Nederlands adres . Het gaat gewoon van mijn creditcard af elke maand

 

Lange tijd geleden is die vraag al eens geweest,  ik heb het hier toen ook aangegeven,  moet eens kijken wie dat toen ook al allemaal aangeschaft heeft . De beeldkwaliteit is ook top top!

 

Screenshot_20230824_181319_Samsung Internet.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...