Ga naar inhoud


Nieuwe Amiko hd 8155


willym
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Ik heb pas een  satteliet ontvanger gekocht amiko hd 8155

Aan de voorkant is een kaartlezer ingebouwd,nu is mijn vraag: welke kaart moet ik aan schaffen,wat kan ik meer met die kaart,moet die geactiveerd worden,

wat gaat mij dat kosten, M.V.G . willm

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had je niet beter eerst die vragen gesteld voor je de ontvanger had gekocht?

 

Wil je de Nederlandse zenders of de Belgische?

 

De ontvanger heeft geen CI-slot dus je gaat beperkt zijn.

 

Als er alternatieve software op kan van bevoordeeld OpenPli ga je de kaartlezer nog kunnen gebruiken voor een TVV kaart, als je nog een tweedehandse vind.

Voor Canal Digitaal gaat het al wat moeilijker zijn om een tweedehands kaart te vinden.

Vanaf 2024 gaat Canal Digitaal ook enkel nog werken met een CI module, en die kanniet in je ontvanger.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zit er niet meer op dan gewoon verder doen zonder een kaart,ik heb een volledige scan gedaan ,en er staan nu veel kanalen op die niet 

kunnen bekeken worden.Dus zou het beter zijn fabrieks herstelling doen,en dan alleen de fre-to air op te laden, wat is hier over de mening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jeevanhoof zei:

 

De ontvanger heeft geen CI-slot dus je gaat beperkt zijn.

 

Vanaf 2024 gaat Canal Digitaal ook enkel nog werken met een CI module, en die kanniet in je ontvanger.

 

mvg

O? Heb jij nieuwe informatie dan?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De  informatie van Canaldigitaal is duidelijk, de nodige zenders zijn al niet meer te ontvangen met een seca kaartlezer, nieuwe zenders zullen alleen nog in Nagra gecodeerd zijn.

 

Uitschakelen van Seca is voor (onbepaalde) tijd uitgesteld, (nog) niet afgesteld.

Er is slechts gecommuniceerd dat uitschakeling niet in december gepland is.

 

Nu een nieuwe ontvanger kopen die een paar jaar mee moet gaan betekent tenminste een ontvanger met een ci slot, indien je er TVV of Canaldigitaal mee wilt kijken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing
30 minuten geleden, ceesv zei:

Nu een nieuwe ontvanger kopen die een paar jaar mee moet gaan betekent tenminste een ontvanger met een ci slot,

Dat mag je wel wat nader omschrijven anders koopt desbetreffende vraagsteller misschien een ouder CI+ model decoder zonder juiste certificering en update optie waarmee hij dan na dat overschakelen van CDS en TVV geen beeld meer heeft.

Het blijft sukkelen. We weten helemaal niet wat de satelliet provider gaat doen.

 

Ook tussen CI+ 1.3 en CI+ 1.4 kan het al mankeren met je decoder uit het internet gekocht indien men de desbetreffende CI+ tools op het signaal inschakelt.

 

Dus nieuw lid worden van die satelliet provider en op de gok een apparaat kiezen dat volgens EU wetgeving zou moeten werken is door de satelliet provider nergens gegarandeerd.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...