Ga naar inhoud


Voedingsadapter trekt het niet satelliet ontvanger


tommiedepommie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Even een vraag waar ik geen antwoord op heb.

Ik heb een wat oudere TNTSAT ontvanger die een 12V2A voeding nodig heeft.

De originele voedingsadapter heb ik vervangen door een van de bekende Chinese website en dat heeft een halfjaar goed gewerkt.

Nu start de box wéér niet op terwijl ik de oude adapter op een andere plek in gebruik heb en gewoon werkt.

Is dit nu een probleem van de voedingsadapters of is toch mijn satellietontvanger op zijn einde?

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

Groet Tom

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Daarop een antwoord geven is gokken.

 

Maar sluit die voeding adapter eens aan op een ander apparaat, werkt die, is het de ontvanger, werkt die niet is het de voeding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen adapters uit china bestellen. dat is gevaarlijke troep. gewoon hier in de winkel een veilige adapter kopen. het is de vraag of de adapter die je hebt wel een 2A is. is die lager dan 2A dan krijgt je ontvanger niet genoeg stroom om te functioneren. Dat kan die adapter dan niet aan. altijd goed opletten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...