Ga naar inhoud


Heel apart met NPO 1 live


MrDish

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wat bedoel je met hupeldepup 123?

 

Mijn google naar npo start (beta)

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dan zal je moeten klagen bij de omroep.

Die hebben iets nieuws bedacht. (BETA)

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er grafisch zelfs veel mooier uit, persoonlijke mening.

  • Like 1

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Matthijs zei:

Ziet er grafisch zelfs veel mooier uit, persoonlijke mening.

Mooi hoeft niet funktioneel te zijn, de oude versie was overzichtelijker en minder poespas. Al die extra informatie is niet nodig want als ik naar npostart gaat weet ik toch al wat ik gaat kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2023 om 19:13, Penthe zei:

De zoveelste achteruitgang met een vernieuwing, het werkte met de oude versie gewoon fijner, nu is er te veel poespas op het scherm.

precies

Op 9-11-2023 om 19:28, Penthe zei:

Mooi hoeft niet funktioneel te zijn, de oude versie was overzichtelijker en minder poespas. Al die extra informatie is niet nodig want als ik naar npostart gaat weet ik toch al wat ik gaat kijken.

precies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele Npo start werkt voor geen meter, de radio is er uitgesloopt voor dat moet je andere app installeren. Programmas die je aan het bekijken was mag je nu elke keer zelf opzoeken. TVGids waarmee je jezelf helemaal scheef scrolled is een ramp en gaat zo maar even een tijd door wat een afgang.

 

Ik snap gewoonweg niet dat ze zo´n beta versie erdoorheen drukken zonder een optie met het oude verder te kunnen, waardeloos dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...