Ga naar inhoud


mp-201 HD-recorder


pvv
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Van een kennis, een MP-201 box gekregen. Mijn oude sat801 gaat kuren vertonen. Als ik mijn losse smartkaart wil overzetten op de geïntegreerde kaart in de MP-201, krijg ik de fout melding: geldig kaartnummer invoeren. Kan iemand mij helpen om de mp-201 te instaleren en overzetten van losse naar geïntrigeerde kaart.

Mvrg, Piet 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
23 minuten geleden, pvv zei:

Kan iemand mij helpen om de mp-201 te instaleren en overzetten van losse naar geïntrigeerde kaart.

Ja, de Canaldigitaal helpdesk.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel gauw weggooien die 201. Nieuwe voeding aan de Sat801 en gaan...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Nee, slechts 1 kaart wordt omgeschakeld.

Het overzetten van de kaart wordt telefonisch geregeld indien je de Canaldigitaal klantendienst belt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, pvv zei:

wat is het bezwaar van de 201?

Het apparaat is supertraag en bevat oudere onderdelen (ook al dat hij nieuw uitkwam). Ding draait op een trage 4 Gb SD kaart. Apparaat is technisch helemaal niet geschikt voor hybride gebruik.. Kwaliteit is belabberd. Zelfs de meest trage Enigma2 ontvanger is sneller.

Het enige 'voordeel is dat je de IPTV zenders kunt zien...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...