Ga naar inhoud


Hoe kan ik foto's op androidtablet copieren naar labtop?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Terug naar foto's copieren...

In eerste instantie de originele vraag : hoe-kan-ik-fotos-op-androidtablet-copieren-naar-labtop

Daar is dus al antwoord op gegeven en dat is dus opgelost zie berichten

 

Maar omdat het een wederkerende vraag is, die @Jan Ambers zelf al eens jaren geleden eerder gesteld heeft, gaf ik ter overweging mee dat je heel flexibel bent als je de cloud gebruikt. Desalniettemin kun je instellen dat de Data ook op "deze computer" blijft opgeslagen en die kun je net als alle andere data gewoon backuppen... Ik doe dat op de NAS en die wordt gebackupped naar een externe NAS. (zo hebben we dat jaren geleden ook al eens als topic besproken)

 

Mensen die te weinig ruimte op tablet of pC hebben en geen NAS bezitten zoeken natuurlijk telkens naar nieuwe data opslag mogelijkheden.

Tja

Alles kan ook stuk gaan en alles kan ook afbranden etc. blijft dus het probleem met opslaan.

 

Ik gebruik heel tevreden nog steeds de OneDrive van 1 TerraByte. Sinds jaren.

 

Screenshot_16.thumb.png.a6905ee51f8044bc77c476d65e232303.png

 

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Zuckerberg een pot nat

sorry duurt wel 10 minuten

Dit was 2 jaar geleden bijna gebeurd maar terug gedraait door hevige kritiek en een dreiging van een grote overstap naar een andere dienst. Video kun je dus gewoon vergeten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

Hoeveel maal per jaar krijgt Zuckerberg of Musk een boete wegens het overtreden van waarden en normen? I rest my case.

Die boetes krijgen Microsoft en Google ook maar daar hoor je weinig tot niets over. Zo werkt de mensheid nu eenmaal flink vingertje wijzen en de aandacht daar op houden zodat het bij anderen minder of niet opvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...