Ga naar inhoud


Hoe kan ik foto's op androidtablet copieren naar labtop?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


15 uren geleden, ceesv zei:

Op dat tegenwoordig een goed idee is?

Google algoritme blokkeert accounts en al je foto's zijn weg.

Ik ben misschien van de 'oude' stempel maar ik denk dat je altijd ZELF verantwoordelijk bent voor een goede backup van je gegevens, fotos en zeker niet blind moet varen op gratis opslagruimte die door een grote partij, aangeboden wordt.

 

Mijn fotos staan ook op Google Photos opgeslagen maar ik backup ze regelmatig naar mijn lokale schijf middels :

 

https://takeout.google.com/

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot heden is Onedrive gewoon de beste oplossing, aanmelden met een microsoft-account en overal kun je bij je foto's komen en uploaden of downloaden.

Op pC-a op pC-b op pC-C op Telefoon op tablet.

voila zei de Belg

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik heb een account bij GMX, en op zeker dag als ik inlog verschijnt een bericht van google dat het gebruikte paswoord voorkomt in een lijst met gehackte paswoorden en derhalve niet meer bruikbaar is... en daar sta je dan....

 

Even goed lezen denk ik.

Paswoord is nog steeds bruikbaar.

Google stelt voor om de combinatie van gebruikersnaam en paswoord te wijzigen omdat dit ergens bekent is.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jan Ambers zei:

Ik heb een account bij GMX, en op zeker dag als ik inlog verschijnt een bericht van google dat het gebruikte paswoord voorkomt in een lijst met gehackte paswoorden en derhalve niet meer bruikbaar is... en daar sta je dan....

Daar staat ook bij dat je je paswoord moet aanpassen.

 

Is al gezegd hierboven.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot heden is Onedrive gewoon de beste oplossing, aanmelden met een microsoft-account en overal kun je bij je foto's komen en uploaden of downloaden.

 

Tot dat microsoft je blokkeert, en je niet wil laten weten wat de reden is.

Als daar alleen de hele administratie van je bedrijfje staat heb je serieus probleem.

 

Er is een geval bekend van een ondernemer die er pas heel laat achter kwam wat de reden was van de blokkade.

Bij de automatische  backup  van whatssapp zat een verdachte foto welke door vrienden naar hem toe was geappt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dutchandrew zei:

Er is een geval bekend van een ondernemer die er pas heel laat achter kwam wat de reden was van de blokkade.

Bij de automatische  backup  van whatssapp zat een verdachte foto welke door vrienden naar hem toe was geappt.

Heb je hier bewijs van want dat is in strijd met de regels van onedrive zelf, content meegenomen in een backup van derden is geen reden een account te blokkeren. En normaal gezien gaan whatsapp backups niet naar onedrive.

 

Ik ben beslist niet pro cloud sterker nog heb ik al mijn bestanden op mijn lokale opslag media en gebruik de cloud mondjesmaat vooral met onbelangrijk materiaal, wel gaan er een aantal backups naar toe waaronder die van whatsapp. Ik heb mezelf verdiept in alle regeltjes van de cloud diensten juist omdat ik er geen heil in ziet maar een blokade met een foto van derden die meekomt met een backup van whatsapp is de grootste onzin die ik hier nu lees.

 

Verder lijkt het alsof je deze tekst hebt gekopieerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch zijn er meer mensen met dezelfde ervaring.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ceesv zei:

Toch zijn er meer mensen met dezelfde ervaring.

Dan zijn er meer dingen aan de hand, 1 foto kan als het iedere dag gebeurd heb je na een dag of 4 wel een blokkade.

 

En nogmaals mensen vertellen meestal nooit de waarheid, wel soms een versnipperde versie ervan.

 

Maar dan toch je huis kan in de brand vliegen, reden om dan toch maar niet in een huis te gaan wonen?

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Penthe zei:

Maar dan toch je huis kan in de brand vliegen, reden om dan toch maar niet in een huis te gaan wonen?

Nee maar wel reden om voorzichtig met vuur te zijn

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je heel foute dingen op foto's hebt staan die de een of andere sick bastard verspreidt via welke app dan ook, is het aan het AI van Microsoft Servers een dergelijk account te blokkeren. Dat blokkeren is zelfs wettelijk voorgeschreven en verplicht met een melding aan de desbetreffende cybercrime afdeling.

Whatsapp foto's worden indien je die bekijkt met een Microsoft foto app ook in je fotoarchief mee opgenomen en die staat direct gelinkt aan Onedrive. Dus zeer zeker komen er vaker account blokkades voor.

Heb je voor het bekijken van foto's een "niet Microsoft app" zoals ACdSee en deze is ook zo ingestald als default fotoviewer gebeurt die koppeling aan Onedrive niet.

Het beste is natuurlijk dat je dergelijke whatsapps onmiddelijk verwijderd en die Sick Bastard uit je groep en contacten gooit voor je ook maar de toegespeelde foto opent.

Bedrijven krijgen ondersteuning inzake cyber crime en AVG wetgeving, ik heb er zelf menig webinar over gevolgd.

Je mag ook helemaal niet voor je bedrijf een privé telefoon gebruiken die gekoppeld is aan een bedrijfs pC. Je mag zelfs geen foto's van je eigen kinderen delen volgens de AVG. Dus die bedrijven of personen die een blokkade overkomen is zijn zelf schuld.

 

Laat je maar eens voorlichten door je verzekering en/of KvK over ongepast gebruik van de media communicatie.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat waren inderdaad de artikelen die mij inspireerden voor mijn bijdrage hier, ik kon ze even niet meer vinden.

 

Misschien stemt dit tot nadenken, het kan iedereen buiten zijn/haar schuld overkomen.

Je hebt geen flauw idee wat je verkeerd hebt gedaan, maar bent wel alles kwijt.

 

En het ergste, je kan nergens de reden achterhalen of verhaal halen.

 

Een algoritme bepaalt of een foto aanstootgevend is, en is gestoeld op een Engelse of Amerikaanse moraal.

Amerikanen hebben heel andere opvattingen over wat wel en niet kan, een blote tepel is daar een doodzonde.

 

Je ouders die jou een foto uit je jeugd toesturen, genomen in het zwembad, kan ervoor zorgen dat je alle abonnementen en opgeslagen informatie kwijt bent.

 

Verder is het de vraag op wat voor lijst je gezet wordt, gebrandmerkt als een zedendelinquent.

Die bedrijven zijn "wetgever", "aanklager" en "Rechter" in een persoon.

Alleen indien je zelf naar de echte rechter stapt heb je een kans dat je de reden te horen krijgt waarom je verbannen bent.

 

Kijk zelf eens op je telefoon wat je soms voor rotzooi toegestuurd krijgt op je whatsapp.

De automatische backup van je telefoon is genoeg om gebrandmerkt te worden, nog voor je de kans hebt gehad het te wissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tonskidutch zei:

Het beste is natuurlijk dat je dergelijke whatsapps onmiddelijk verwijderd en die Sick Bastard uit je groep en contacten gooit voor je ook maar de toegespeelde foto opent.

KIjk en dat is het juist, men doet dat niet op tijd en dan is het echt je eigen schuld. Je moet nu eenmaal zelf goed opletten van wat er op je pc verschijnt of telefoon van derden, 1 foto zal het verschil niet maken maar een aantal in een week wel en dan ben je de klos. Je krijgt echt wel wat tijd je probleem op te lossen. Daarnaast zou onedrive nooit de versleutelde whatsapp backup mogen of kunnen lezen waardoor mijn vertrouwen geschaad wordt, dit is nu juist mijn probleem waardoor ik de cloud niet vertrouw een medewerker van zo´n bedrijf kan gerust door jou bestanden heen snuffelen. Mijn content in de cloud is dus niet prive.

 

Ik zou dus geen enkel gevoelig document toe vertrouwen aan de cloud aangezien ze dit gewoon kunnen bekijken, daarom vind ik het zelf ook vreemd dat sommigen dat toejuichen.

 

Cloud gebruiken prima maar wees je zelf bewust van welke content je daar opzet want een medewerker van zo´n cloud dienst kan gewoon jou content bekijken met alle gevolgen van dien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...