Ga naar inhoud


Facebook storing, inloggen niet mogelijk?


Frans B
Ga naar oplossing Opgelost door Frans B,

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, D-box zei:

Hoi @Penthe

Ik heb die 2 weg verificatie gewoon uitgezet, zowel op mijn mobiel alsmede op mijn pc; ik werd er helemaal gek van.

Trouwens mijn bericht omtrent social media was geen aanval op jou.

 

Ik begin er gewoon niet aan, er was ongeveer een half jaar geleden een bericht op het journaal dat een meisje zelfmoord had gepleegd nav Facebook.

 

Ik heb je een Like gegeven op je antwoord aan mij.

 

Iedereen laat ik in zn eigen waarde, en voor mij is de social media niet weggelegd.

 

 

Ik vat het niet persoonlijk op D-box iedereen heeft zijn eigen mening en opvattingen. Cyberpesten komt overal voor en daar zijn op alle platforms wel de nodige zelfmoorden gepleegd dus ook meerdere door youtube videos. Op dit gebied kun je de platforms niet de schuld geven want foute personen vinden altijd wel een manier om van alles te omzeilen en nare dingen te verspreiden. Dat zie je ook op 2e hands verkoop paginas of huis verhuur/verkoop waar hoe veilig ook er toch veel geld afhandig wordt gemaakt van mensen.

 

Ik wil alleen maar zeggen dat er aan alles en ook echt alles voor en nadelen zitten en ik gewoon naar beiden kijk.

 

Zo heeft Facebook dus ook vele voordelen zoals al het andere wat er online bestaat, het belangrijkste punt is en blijft is hoe je met het medium omgaat en het veilig gebruikt.

 

En natuurlijk maak je keuzes, ik houd bijv. helemaal niet van F1 terwijl bijna heel Nederland er mee wegloopt :)

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


@Penthe

Je hebt weer een Like omdat ik het met je eens ben 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De oplossing van Frans B is echter niet voor andere lezers gedeeld.

Verder kletsen heeft dus geen zin.

De problemen bij Facebook zijn helemaal nog niet opgelost, ik kon er tegen 00:00 pas weer op. Frans B zijn antwoord was gewoon zijn eigen ervaring hij kon er zelf weer op maar dat betekend nog niet dat anderen dat dan ook kunnen.

 

Capture.JPG.268bb49afde6eeea26c2a153ec3b5c70.JPG

 

De piek was rond 17:00 gisteren maar er waren al legios aan klachten vanaf 10:00 in de ochtend, velen kunnen op dit moment nog altijd niet inloggen en dat lees je dan ook continu in de comments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...