Ga naar inhoud


Facebook storing, inloggen niet mogelijk?


Frans B
Ga naar oplossing Opgelost door Frans B,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Facebook storing, inloggen niet mogelijk?

Hoe belachelijk is dit! Facebook out en het is de hele wereld die in paniek raakt 🙂

Misschien een gelegenheid om terug naar het echte leven te gaan?

aangepast door ketupa
aanvulling
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou het niet weten, ik heb geen Facebook.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Frans B zei:

Het probleem is inmiddels verholpen.

Hier niet. en op heel veel andere plaatsen ook niet. Mag trouwens van Facebook nu voorlopig niet meer proberen in te loggen anders ben ik een spammer, heb het iets van 4x geprobeerd dus vrij snel op de teentjes getrapt dat Facebook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen Facebook en Twitter, Instagram en Pinterest en noem maar op; al die social media moet ik niet.

Al die social media lijkt verslavend te zijn.

Ik heb ėėn verslaving dat is tabak en ik wil geen meerdere verslavingen .

 

Maar goed, ieder zn ding.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De storing staat momenteel ook op NOS teletekst pagina 129

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, D-box zei:

Ik heb geen Facebook en Twitter, Instagram en Pinterest en noem maar op; al die social media moet ik niet.

Al die social media lijkt verslavend te zijn.

Ik heb ėėn verslaving dat is tabak en ik wil geen meerdere verslavingen .

 

Maar goed, ieder zn ding.

Toch is het handig nieuws heb je veel eerder voor het in de krant staat of op tv komt en meer kompleet, je haalt er ook een enorme doos aan nuttige informatie vanaf. En het is leuk om fotos en videos en verhalen te delen met familieleden en vrienden die ver van je vandaan wonen. En er zitten erg veel organisaties op die zeer goede dingen doen.

 

En ergens verslaafd aan zijn doe je helemaal zelf.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Penthe zei:

....

 

En ergens verslaafd aan zijn doe je helemaal zelf.

 

Helemaal met je eens.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met Facebook is nog altijd niet opgelost, mensen met een 2 weg verificatie waaronder ik zelf kunnen niet inloggen. Velen beginnen te denken dat dit allemaal met Super Tuesday te maken heeft en dat is inderdaad wel heel toevallig eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Penthe

Ik heb die 2 weg verificatie gewoon uitgezet, zowel op mijn mobiel alsmede op mijn pc; ik werd er helemaal gek van.

Trouwens mijn bericht omtrent social media was geen aanval op jou.

 

Ik begin er gewoon niet aan, er was ongeveer een half jaar geleden een bericht op het journaal dat een meisje zelfmoord had gepleegd nav Facebook.

 

Ik heb je een Like gegeven op je antwoord aan mij.

 

Iedereen laat ik in zn eigen waarde, en voor mij is de social media niet weggelegd.

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...